اخبار داغ

امام جمعه نهبندان:

مدرسه سازی کاری ماندگار و صدقه جاریه است

مدرسه سازی کاری ماندگار و صدقه جاریه است
امام جمعه نهبندان با بیان اینکه ساخت مدرسه صدقه جاری وکاری ماندگار است، گفت: خیرین مدرسه ساز فرصت مدرسه سازی را غنیمت و در این امر به مناطق محروم کمک بیشتری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان،حجت السلام والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی در آستانه برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اظهار کرد: اهتمام به تعلیم و تربیت افراد از آموزه های دینی، قرآنی، روایات اسلامی است و ائمه (علیهم السلام) بر آن تاکید فراوانی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ،حجت السلام والمسلمین عباسعلی خزاعی امام جمعه نهبندان در گفتگو با خبرنگاران رسانه های گروهی در آستانه برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان اظهار کرد: اهتمام به تعلیم و تربیت افراد از آموزه های دینی، قرآنی، روایات اسلامی است و ائمه (علیهم السلام) بر آن تاکید فراوانی شده است.,

 

,

وی افزود: اولین پیامی که توسط جبرئیل بر پیامبر گرامی اسلامی (صلی الله علیه و آله ) نازل شد پیام خواندن بود.

,

 

,

امام جمعه نهبندان بیان کرد: استعداد و شکوفایی افراد در گرو نسل تاثیرگذار باید باشد،تربیت نسل ها در مدارس انجام می شود تاکید بر مدرسه سازی در آینده و سرنوشت افراد تاثیر فراوانی دارد.

,

 

,

حجت الاسلام خزاعی عنوان کرد: مدرسه سازی صدقه جاریه است، بزرگان دینی ما ساخت مدرسه را از ساخت مسجد در اولویت بیشتری دانسته اند چرا که مدرسه وظیفه آموزش و سواد افراد را بر عهده دارد.

,

 

,

وی تصریح کرد:جایگاه مدرسه سازی توسط خیرین مدرسه ساز خوب است، عمدتا مدارسی که در سطح شهرستان نهبندان وجود دارد، توسط خیرین ساخته شده است.

,

 

,

امام جمعه نهبندان گفت: خداوند توفیق داده به خیرین مدرسه ساز که در زمینه مدرسه سازی فعالیت می کنند و این بهترین کار و برای همیشه ماندگار است.

,

 

,

حجت الاسلام خزاعی اظهار کرد: خیرین؛ مدرسه سازی را در اولویت قرار دهند و از این فرصت برای ساخت مدارس به خصوص در مناطق محروم و شهرستان استفاده کنند.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: ساخت مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز در سطح کشور از جایگاه خوبی برخوردار است و این امر باید افزایش پیدا کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه