اخبار داغ

در دیدار جمعی از پیشکسوتان ورزش شهرستان بیرجند با آیت‌الله عبادی مطرح شد

خراسان جنوبی سالنی برای برگزاری مسابقات کشوری باستانی ندارد/ لزوم نهادینه شدن ورزش در جامعه

خراسان جنوبی سالنی برای برگزاری مسابقات کشوری باستانی ندارد/ لزوم نهادینه شدن ورزش در جامعه
رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی تنها استانی در کشور است که سالن جهت برگزاری مسابقات کشوری زورخانه‌ای ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، جمعی از پیشکسوتان ورزش شهرستان بیرجند پیش از ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان, ، جمعی از پیشکسوتان ورزش شهرستان بیرجند پیش از ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند.,

 

,

سید حسین اصغری مسئول کانون پیشکسوتان ورزش شهرستان بیرجند در این دیدار گفت: ورزش بیرجند به سال 1293 برمی‌گردد و در رتبه‌های بالای کشور قرار داشته است.

,

 

,

مهدی قمری از پیشکسوتان ورزش استان و رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان جنوبی نیز در این دیدار گفت: سال 1396 برای ورزش زورخانه‌ای خراسان جنوبی سالی سراسر موفقیت بود.

,

 

,

وی افزود: در سال گذشته جامعه ورزش زورخانه‌ای خراسان جنوبی 60 مدال رنگارنگ برای استان به ارمغان آورد و 2 نفر از ملی‌پوشان استان در مسابقات فیلیپین و مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی در باکو، مقام کسب کردند.

,

 

,

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: 9 نفر ملی‌پوش ورزش باستانی داریم که حاصل تلاش خستگی‌ناپذیر ورزشکاران استان است.

,

 

,

قمری گفت: خراسان جنوبی تنها استانی در کشور است که سالن جهت برگزاری مسابقات کشوری زورخانه‌ای ندارد که به همین دلیل از برگزاری مسابقات کشوری در استان محروم هستیم که درخواست داریم سالن مناسب احداث شود.

,

 

,

وی افزود: در سال 1396 خراسان جنوبی نسبت به سال 1397 در کشور 3 پله صعود کرد و به رتبه 5 کشوری رسید.

,

 

,

رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان جنوبی گفت: ورزشکاران زورخانه‌ای خراسان جنوبی درخواست دارند بتوانند در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی این ورزش را اجرا کنند.

,

 

,

سید‌علی‌اکبر محمدی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار گفت: تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا دغدغه‌های ورزشکاران را رفع کنیم.

,

 

,

وی افزود: نیازسنجی درستی در برخی مناطق انجام نشده و خلأهایی ایجاد شده است که با مساعدت دستگاه‌ها و تلاش و مطالبه‌گری بتوانیم این موارد را رفع کنیم.

,

 

,

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اگر اعتبارات مدیریت و درست هزینه شود بسیاری از پروژه‌هایی که سال‌های گذشته معطل مانده است، اجرا می‌شود که نیاز است دستگاه‌های دیگر نیز کمک کنند تا اعتبارات به درستی جذب شود چراکه حق استان است.

,

 

,

محمدی اظهار کرد: مردم و مسئولان در جهت فرهنگ‌سازی و نهادینه کردن ورزش در جامعه تلاش کنند.

,

 

,

در ادامه، حسین قمری و حبیب شاعرزاده از مرشدان جوان و مدال‌آوران استان در رقابت‌های جهانی به شعرخوانی و بیان فضائل امیرالمؤمنین امام علی علیه‌السلام پرداختند.

,

 

,

انتهای پیام/4

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه