اخبار داغ

شهردار اهواز:

اجرای مدیریت هماهنگ شهری رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد

اجرای مدیریت هماهنگ شهری رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد
شهردار اهواز و هیئت همراه با حضور در منطقه ۳ شهرداری به منظور بررسی عملکرد منطقه و صدور دستورات لازم با مدیران و معاونان منطقه دیدار و گفتگو کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب ،در ابتدای جلسه با تشکر از زحمات پرسنل  منطقه با اشاره به مشکلات و معضلات مدیریت شهری گفت: آنچه مهم است این است که وظایف ذاتی شهرداری که قانون برای ما تعیین کرده  را بتوانیم به خوبی انجام دهیم و در کنار آن هم  به کمک سایر دستگاه‌ها، به شکلی مناسب به مردم خدمت رسانی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,

وی ادامه داد: تمامی  دستگاه‌ها به نوعی نقش خدمت رسانی به مردم را برعهده دارند. همه ادارات مانند آب و برق، آموزش و پرورش و غیره همه نوع خدمت ارائه می دهند و علاقمندند که  بهترین خدمات  را ارائه دهند ولی به دلیل عدم وجود مدیریت واحد شهری هر دستگاهی جزیره ای خدمت می‌کند و این باعث می‌شود رضایت مندی به صورت کامل محقق نشود ولی اگر مدیریت هماهنگ شهری اتفاق بیفتد باعث رضایتمندی کامل شهروندان می‌شود.

,

کتانباف به پروژه های عمرانی در منطقه ۳ اشاره  و ضمن تاکید بر تسریع و تکمیل آنها دستوراتی را صادر کرد و گفت: احیای پارک شهروند در تمام زمینه‌ها باید با جدیت ادامه پیدا کند، بازارچه فاز ۴ جهت رفاه حال مردم تکمیل و راه اندازی شود و با توجه به ضرورت وجود سرویس بهداشتی در شهر نیازسنجی در این خصوص انجام و سریعا برنامه احداث به مرکز اعلام شود. سرای محله کوی فرهنگیان که تاکنون بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته است به همراه همه اجزای آن به ویژه سالن آمفی تئاتر تا انتهای خرداد به بهره‌برداری برسد.

,

وی همچنین از افتتاح چند پروژه در سه ماهه نخست سال 97 خبرداد و گفت: به امید خداوند تا پایان سال جاری، شاهد تکمیل پروژه های نیمه تمام از جمله بهره برداری پروژه کوی گلف، فاز اول تقاطع غیز همسطح شهید بندر، تکمیل رینگ ترافیکی پل ششم از مسیر گلستان، تکمیل سرای محلات در مناطق 2،3و7 خواهیم بود و بقیه سراهای محلات نیز تا پایان شش ماهه نخست سال جاری تکمیل می شوند. 
 

,
,

منصور کتانباف با اشاره به دیگر پروژه‌های شهرداری اهواز ادامه داد: با توجه به قولی که به شهروندان داده شده است به امید خدا فاز اول تقاطع غیرهمسطح شهید بندر در سه ماهه نخست زیر بار ترافیک می رود و لازم است حمایت‌های لازم از این پروژه به صورت خاص انجام شود و منطقه ۳ باید پیگیری ویژه خود را در این زمینه انجام دهد.

,

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: شعار این دوره از مدیریت شهری خدمت جهادی و رفتار انقلابی است و باید نهایت سعی و تلاش خود را برای خدمت به شهر و شهروندان و جلب رضایت آنها بکار بگیریم .

,

گفتنی است کتانباف در پایان جلسه  دستورات و راهنمایی های لازم را در هربخش کاری صادر کرد و از مجموعه شهرداری منطقه سه خواست با جدیت و تلاش بیش از پیش در پیشبرد امور فعالیت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه