اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

فرهنگ‌سازی عمومی، گامی برای رسیدن به مصرف داخلی

فرهنگ‌سازی عمومی، گامی برای رسیدن به مصرف داخلی
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: اولین حرکتی که ما را به مصرف کالای داخلی می رساند، فرهنگسازی عمومی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز امیدی مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار بام ایران خبر؛ اظهار کرد: اولین حرکتی که ما را به مصرف کالای داخلی می رساند، فرهنگسازی عمومی است، به منظور فرهنگسازی برای حمایت و خرید کالای داخلی، مسئولان باید عملا در این زمینه پیشقدم شوند و از حرکت‌های شعاری و غیرواقعی در این خصوص فاصله بگیریم.

امیدی افزود: نامگذاری سال ۱۳۹۷ به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری به منظور تقویت تولید داخلی و تشویق مصرف کننده به خرید کالای ایرانی است.

وی بیان کرد: یکی از پیش نیازهای این مسیر برای رسیدن به نتیجه مطلوب، زمینه سازی ذهنی و فرهنگی برای اقشار مختلف جامعه و تبلیغات در خصوص حرکت های جهادی و تغییر الگوهای مصرفی کنونی جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری در ادامه افزود: در آموزش و پرورش ایران باید برنامه‌ریزی شود تا با افزایش دانش فراگیران، اطلاع او از هویت فرهنگی و منافع ملی افزایش یابد، آگاهی های لازم باید به مصرف‌کننده ارائه شود، او باید بداند مصرف کالای خارجی سلیقه‌ای شخصی نیست، بلکه به معنای بیکار شدن جوان ایرانی و پدید آمدن مشکلات همراه آن است، ضرورت حمایت ملت ایران از چرخه های تولیدی و کالای ایرانی راه حل اساسی برحرکت و جهش اقتصاد کشور است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه