اخبار داغ

مدیر تربیت بدنی دانشگاه بزرگمهر قاینات خبرداد

برگزاری اولین جشنواره بازی های بومی محلی دانشجویان با بیش از 13 میلیون ریال جوایز نقدی در قاین

برگزاری اولین جشنواره بازی های بومی محلی دانشجویان با بیش از 13 میلیون ریال جوایز نقدی در قاین
مدیر تربیت بدنی دانشگاه بزرگمهر قاینات از برگزاری اولین جشنواره بازی های بومی و محلی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی قاینات دراین شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی یعقوبی مدیر تربیت بدنی دانشگاه بزرگمهر قاینات در گفتگو با نسیم قائن از برپائی اولین جشنواره بازی های بومی و محلی دانشجویان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی قاینات با همکاری هیأت ورزش های روستائی و بومی و محلی شهرستان در روزهای یک شنبه و دوشنبه 26 و27 فروردین در دو بخش خواهران و برادران خبر داد و گفت: تمامی دانشجویان علاقه مند دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهرستان قاینات  می توانند  جهت حضور در این رویداد فرهنگی-ورزشی حداکثر تا روز جمعه 24 فروردین  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم قائن,

وی درادامه گفت: دراین جشنواره ورزشی،پسران در رشته های طناب کشی(گروهی 5 نفره)،غازقلنگ(لی لی مرحله ای)(انفرادی)،تیر و کمون(پلخمون)(انفرادی) با یکدیگر به رقابت می پردازند و دختران نیز در رشته های دوزپا(گروهی 3 نفره)،غازقلنگ(انفرادی)و کلاس کلاس(لی لی)(انفرادی) رقابت خواهند کرد .

,

یعقوبی گفت: این جشنواره با مراسم افتتاحیه  و آموزش نحوه صحیح بازی ها در ساعت 18 روز یکشنبه 26 فروردین در سالن ورزشی آزادی آغاز خواهد شد و طی دو روز شرکت کنندگان در دوبخش خواهران و برادران با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

,

 

,

وی  درادامه با ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه ثبت نام در این جشنواره ورزشی بومی محلی گفت:علاقه مندان با مراجعه حضوری به حوزه معاونت دانشجوئی و فرهنگی دانشگاه بزرگمهر قائنات و یا به صورت اینترنتی از طریق نشانی الکترونیکی http://www.contest.buqaen.ac.ir می توانند ثبت نام کنند .

, http://www.contest.buqaen.ac.ir,

یعقوبی ادامه داد: برای شرکت دراین جشنواره هزینه ای از شرکت کنندگان دریافت نمی شود و شرکت دراین مسابقات منوط به داشتن کارت معتبر از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی شهرستان قاینات خواهد بود  ودر پایان در مجموع به برگزیدگان هدایایی به مبلغ 13 میلیون ریال در رشته های مختلف  به شرح ذیل اهدا خواهد شد.

,

تیم اول رشته طناب کشی: 3.000.000 ریال هدیه نقدی + لوح یادبود مسابقات

,

تیم دوم رشته طناب کشی: 2.000.000 ریال هدیه نقدی + لوح یادبود مسابقات

,

تیم اول دوزپا: 1.800.000 ریال هدیه نقدی + لوح یادبود مسابقات

,

تیم دوم دوزپا: 1.200.000 ریال هدیه نقدی + لوح یادبود مسابقات

,

نفر اول رشته های انفرادی: 600.000 ریال هدیه نقدی + لوح یادبود مسابقات

,

نفر دوم رشته های انفرادی: 450.000 ریال هدیه نقدی + لوح یادبود مسابقات

,

نفر سوم رشته های انفرادی: 300.000 ریال هدیه نقدی + لوح یادبود مسابقات

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه