اخبار داغ

تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان مرکزی

تشریح برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان مرکزی
رئیس حوزه هنری استان مرکزی ویژه‌ برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی را در آستانه سالروز شهادت شهید «آوینی» در استان مرکزی تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رضا میرزایی، رئیس حوزه هنری استان مرکزی، در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: از ۲۰ تا ۲۶ فروردین ماه به مناسبت شهادت شهید مرتضی آوینی به عنوان هفته هنر انقلاب نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

میرزایی با اشاره به اینکه همزمان با هفته هنر انقلاب برنامه های متعددی به همت حوزه هنری استان برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این هفته سعی شده تا با اجرای برنامه‌های متعدد ارزش های انقلاب را به زبان هنر در جامعه ترویج دهیم.

,

وی اضافه کرد: برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در استان را با تجدید میثاق و غبارروبی گلزار شهدای آغاز خواهیم کرد.

,

رئیس حوزه هنری استان مرکزی، بیان کرد: دیدار هنرمندان استان با استاندار مرکزی و نماینده ولی‌فقیه در استان، شب شعر آئینی همزمان با شب مبعث پیامبر(ص) بخشی از برنامه های تدارک دیده شده برای این هفته است.

,

میرزایی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی در حوزه فیلم و عکس، اکران نمایش خیابانی و اکران ویژه فیلم سینمایی «به وقت شام» از دیگر برنامه هایی است که در این هفته اجرا می‌شود.

,

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ و هنر می‌تواند نقش جدی در بهبود شرایط جامعه داشته باشد، خاطرنشان کرد: هنر مورد نظر انقلاب اسلامی هنری است که از لحاظ محتوا دارای پیام برگرفته از ارزش های اسلامی و انسانی باشد. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه