اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر اهرم:

طرح جامع و تفصیلی شهر اهرم دارای اشکالات جدی است

طرح جامع و تفصیلی شهر اهرم دارای اشکالات جدی است
رییس کمیسیون برنامه وبودجه شورای اهرم گفت: طرح جامع شهر اهرم که سال 92 و طرح تفصیلی که سال94در شورای عالی شهرسازی ومعماری ایران به تصویب رسیده دارای ایراد و انتقاد جدی است وباید تحدید نظر شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، محسن قاسمی زاده عضو شورای شهر اهرم در گفتگو با ما خبرنگار ما گفت: طرح جامع شهرها هر 10سال یک بار قابل باز نگری است اما اگر شهرداری ها انتقاد وایرادی به طرح جامع داشته باشند قابل تحدید نظر خواهی و محل اعتراض است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما، ,

وی ادامه داد: یکی از گلایه ها و نارضایتی مردم آزاد سازی زمینهای خارج محدود و کمبود زمین در محدوده شهری است که باید پی گیری شود.

,

قاسمی زاده تصریح کرد،افزایش تراکم وتوسعه محدوده شهری از مطالبات جدی دیگر مردم اهرم است که مشاور طرح تفصیلی اهرم باید این موضوع را هر چه سریعتر به مطالعه مردم پاسخ دهد.

,

وی ادامه اداد،وقتی که مشکلات پلاک1039همچنان به قوت خود باقی است و مردم اجازه ساخت ندارند ،پس بهتر است کمیسیون ماده5استان نسبت به افزایش محدوده شهری اهرم درجنوب،شمال و غرب اهرم که عمدتا یا خریداری شده یا خارج از محدوده شهر می باشند موافقت تا مردم نسبت به ساخت و ساز خود اقدام نکنند.

,

این عضو شورای اهرم بر ساماندهی زمینهای داخل محدوده طرح تفصیلی اهرم تاکید کرد و خاطر نشان کرد،این زمینها که اکثرا"کاربری اداری ،ورزشی تکلیف آنها روشن نمی شود باید به مردم که دارای ستد می باشند واگذار شود تا برای خود سرپناهی شغلی ایجاد کنند،هر چند سهم شهرداری در تغییر کاربری لحاظ خواهد شد.

,

وی در پایان گفت: مهمترین هدف استراتژی شهرداری و شورای اهرم دفاع از حقوق شهروندی  وخدمت بی منت است که سرلوحه کار قرار داده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه