اخبار داغ

جوابیه بنیاد شهید باشت به یک خبر/

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مقوله ی سیاسی کاری و سلیقه ای نیست

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مقوله ی سیاسی کاری و سلیقه ای نیست
​ بنیاد شهید باشت طی ارسال جوابیه ای به یک خبر واکنش نشان داد که عینا آورده میشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  باشت نیوز؛  بنیاد شهید باشت طی ارسال جوابیه ای به یک خبر واکنش نشان داد که عینا آورده میشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  باشت نیوز؛ ,

 

,

متن جوابیه به این شرح است:

,

با سلام و تبریک سال۱۳۹۷به همه کسانیکه عیدنوروز را جشن میگیرند،بویژه ملت سرافراز و شهیدپرور ایران اسلامی

,

 

,

درسایت شما مطلبی با عنوان اولین شهید باشت و باوی در جنگ تحمیلی ایران و عراق منتشر گردید فلذاضمن تقدیر و تشکربه منظور روشن شدن اذهان عمومی خوانندگان عزیز مطالبی تقدیم و استدعا مندم از طریق سایت خبری درج و در دید خوانندگان قرار گیرد مزید امتنان خواهد بود.

,

 

,

در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مقوله ی سیاسی کاری،سلیقه ای و جزیره ای عمل کردن و فرافکنی نمودن معنا نخواهد داشت ضمن اینکه ما خادمین شهدا هرگونه انتقاد و پیشنهاد سازنده و منطقی را پذیرا و استقبال خواهیم کرد.

,

 

,

فرهنگ ایثار و شهادت همانند روح انسان ها و جریان خون رگ ها در کالبد انسان هاست و چنانچه جریان خون در رگ ها متوقف شود روح از بدن آنها جدا و آنوقت آدمیزاد فقط یک جسم و کالبد فرسوده خواهد داشت و ایثار و شهادت ترویج آن در جامعه چنین نقشی خواهد داشت.

,

 

,

مطالب درج شده در سایت چنان تنظیم شده و وانمود شده که بین شهدا فرق گذاشته شده و یا بعضا مورد کم لطفی و بی مهری قرار می گیرد،درصورتی که اصلا اینگونه نیست و شهید والا مقام رجب مرادپورعلاوه براینکه پرونده اش تحت پوشش بنیاد شهید شهرستان دیگری است آرامگاه مقدس و مطهر وی در حوزه جغرافیایی شهرستان باشت نمی باشد.و به همین دلیل همچون شهدای والامقام و عزیز مردم ولایت مدار باشت و باوی که تحت پوشش بنیاد شهید باشت نمی باشد و کم هم نیستند ،مراسمات و یادواره هایی قطعا توسط ناحیه مقاومت بسیج ،پایگاه های مقاومت و بنیاد شهید همان شهرستانها به صورت مشارکتی و به صورت محله ای و انفرادی برگزار گردید همچون یادواره شهرستانی در اسفند ماه سال گذشته و در آینده هم باتوجه به وضعیت اعتباری برگزار می گردد.

,

 

,

همانطور که گفته شد برگزاری یادواره ها درشهرستان بر اساس معیار تحت پوشش بودن بنیاد هر شهرستان و دیگری محل دفن گلزار شهدا برگزار می گردد.

,

 

,

شهید یاد شده هیچ یک از دو معیار فوق را نداشته ضمن اینکه تقسیم و تخصیص اعتبارهر شهرستان بر اساس امار جمعیتی تحت پوشش انجام میگیرد و یادواره ۹۱شهید شهرستان باشت در ۲۲اسفندماه ۹۶مصادف با روز بزرگداشت شهدا ، باشکوه و با حضور مردم انقلابی و مسئولین این خطه از طریق ناحیه مقاومت بسیج و بنیاد شهید و امور ایثارگران بصورت مشارکتی برگزار شد.
یادواره محله ای بصورت مردمی و با محوریت پایگاه های مقاومت و گاها بصورت مشارکتی با بنیاد شهید برگزار شد.

,
,

 

,

لازم به یاداوری است ضمن گرامیداشت یادو خاطره همه شهدا اولین شهید جنگ ایران و عراق و تحت پوشش بنیاد شهرستان باشت شهید والا مقام جهانگیر کرمی اهل بخش بوستان روستای شوش در سال ۱۳۵۹ شهد شیرین شهادت را نوشید .

,

شریعت پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان باشت

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه