اخبار داغ

در اولین نشست علنی شورای شهر بوشهر در سال جدید؛

بدهی ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری بوشهر به رستوران/ رد صلاحیت گزینه شهرداری بوشهر در وزارت کشور شدت گرفت

بدهی ۵۰۰ میلیون تومانی شهرداری بوشهر به رستوران/ رد صلاحیت گزینه شهرداری بوشهر در وزارت کشور شدت گرفت
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهرگفت: رستوران میداف 500 میلیون تومان و تعمیرگاه های سطح شهر 250 میلیون تومان از شهرداری طلبکار است که این موضوع سوالات بسیار زیادی در ذهن ها ایجاد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در اولین نشست اعضاء شورای شهر بوشهر در سال 97 موضوعاتی در خصوص زیرساخت های شهر بوشهر در ایام نوروز و چالش های شورا و شهرداری در سالی که گذشت مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به وضعیت زیرساختی در ایام نوروز، گفت: شهر بوشهر به دلیل فراهم نبودن فضا و زیرساخت های لازم در طول یکسال تنها 10 روز عید نوروز مسافر و توریست دارد.

,

, ,

رئیس شورای شهر بوشهر اظهار کرد: چاره ای نداریم و مجبوریم به رسم مهمان نوازی صبر و تحمل کنیم و از نصب چادر در ساحل و پارک ها توسط مسافران نوروزی جلوگیری نکنیم.

,

دهدار افزود: در شهرهای بزرگ مانند اصفهان و شیراز زیرساخت های لازم وجود دارد و از نصب چادر در فضای سبز و پارک ها جلوگیری می شود.

,

بدهی 500 میلیون تومانی شهرداری بوشهر به رستوران

, بدهی 500 میلیون تومانی شهرداری بوشهر به رستوران,

اکبر توسلی رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر گفت: در انتهای سال گذشته شهرداری حدود 6 میلیارد تومان به پیمانکاران پرداخت کرده است و یکی از پیمانکاران 1.2 میلیارد تومان از شهرداری طلبکار است و چک 50 میلیون تومانی دریافت کرده است که به دلیل خالی بودن حساب شهرداری قابل پاس شدن نیست.

,

, ,

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر با اشاره به بی توجهی به پرداخت بیمه کارگران، گفت: حدود 3 ماه است که بیمه پرسنل خدمات شهری شهرداری پرداخت نشده است.

,

توسلی افزود: رستوران میداف 500 میلیون تومان و تعمیرگاه های سطح شهر 250 میلیون تومان از شهرداری طلبکار است که این موضوع سوالات بسیار زیادی در ذهن ها ایجاد می کند.

,

وی اظهار کرد: احتمالا طی 24 الی 48 ساعت آینده حکم شهردار منتخب توسط وزیر کشور امضا و ابلاغ شود.

,

هاشم زاده و آسایش به صورت خصوصی به من گفتند که این را بنویس: منابع غیر موثق اعلام کردند که شهردار منتخب توسط وزارت کشور رد صلاحیت خواهد شد. حالا باید دید که شهردار منتخب رد صلاحیت خواهد شد یا تایید؟

,

نباید به عنوان مهمان نوازی اصول مبلمان شهری زیر پا گذاشته شود

, نباید به عنوان مهمان نوازی اصول مبلمان شهری زیر پا گذاشته شود,

نداعبدالله زاده عضو شورای شهر بوشهر در پاسخ به ایجاد چادر در ساحل، گفت: نباید با عنوان مهمان نوازی اصول شهرسازی و مبلمان شهری را زیر پا بگذاریم.

,

عبدالله زاده اظهار کرد: شهروندان بوشهری تنها در ایام عبد نوروز در کنار ساحل به صورت خانوادگی حاضر می شوند و نباید این معضل برای شهروندان  ایجاد شود که در نوروز از قدم زدن کنار ساحل به دلیل نصب چادر توسط مسافران نوروزی محروم شوند.

,

وی افزود: در ایام نوروز علاوه بر ایجاد چادر در حاشیه ساحل به دلیل ترددهای بسیار زیاد مسافران در فضای سبز بخش قابل توجهی از فضای سبز ای بین می رود.

,

حضور 7میلیون مسافر نوروزی هیچ ارزش افزوده ای برای بوشهر نداشته است

, حضور 7میلیون مسافر نوروزی هیچ ارزش افزوده ای برای بوشهر نداشته است,

عبدالخالق برزگرزاده عضو شورای شهر بوشهر گفت: باید از شهروندان بوشهری به دلیل اینکه مسافران نوروزی با عدم مدیریت مناسب و عدم جلوگیری از نصب چادر در محل رفت و آمد باعث آزار و اذیت شهروندان شدند عذرخواهی کنیم.

,

, ,

عضو شورای شهر بوشهر اظهار کرد: علاوه بر این حضور 7 میلیون مسافر هیچ ارزش افزوده ای برای استان نداشته است و ما نباید خود را دلخوش این آمارها کنیم.

,

وی افزود: ای کاش حضور مسافران نوروزی در شهر تاثیرگذار باشد و نه اینکه بوشهر ایستگاه سرویس بهداشتی مسافران شود؛ مسافران نوروزی حتی غذای خود را با خود آورده بودند، ستاد سفرهای نوروزی نتوانست مسافران را مدیریت کند.

,

رد صلاحیت گزینه شهرداری در وزارت کشور شدت گرفت

, رد صلاحیت گزینه شهرداری در وزارت کشور شدت گرفت,

به گفته یک منبع آگاه هنوز تایید شدن گزینه نبی الله دهقانی به عنوان شهر دار بوشهر توسط وزارت کشور در ابهام است و هنوز حکم مسئولیت وی صادر نشده است و امکان دارد گزینه منتخب شورای شهر رد صلاحیت شود.

,

حال باید منتظر ماند که شهردار منتخب رد صلاحیت خواهد شد یا سکان مدیریت شهری به وی خواهد رسید؟

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه