اخبار داغ

آیت الله یزدی:

کسی مخالف شادی مردم نیست/ نباید شادی به ناهنجاری و رقص تبدیل شود

کسی مخالف شادی مردم نیست/ نباید شادی به ناهنجاری و رقص تبدیل شود
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین گفت: کسی منکر شادی مردم نیست، اما نباید این شادی به ناهنجاری و رقص و پای کوبی تبدیل شود به همین دلیل این مسئله و نظارت بر اماکنی مانند قهوه خانه ها نیازمند توجه بیشتری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله یزدی پیش ازظهر دیروز در  دیدار  مهندس صادقی استاندار قم و مدیران استان که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین قم برگزار شد، با بیان این که برای حفظ مدیریت استان لازم است، فاکتورهای خاص مدیریتی را در نظر گرفت؛ گفت: صرف وجود مراجع و حوزه علمیه در شهر برای پیشرفت استان کافی نیست، بلکه باید فاکتورهای خاص مدیریتی را در نظر گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین برخدمت رسانی بهتر مسئولین به مردم تأکید کرد و افزود: اگر خدمت رسانی به مردم برای رضای خدای باشد، قطعا آثار آن دو چندان خواهد بود.

,

وی با بیان این که موضوع فرهنگ و اقتصاد از مسائل مهم در هر جامعه است، بر توجه بیشتر به این مسئله ئأکید کرد.

,

آیت الله یزدی با بیان اینکه اگر چه گلایه های نسبت به مسائل فرهنگی در شهر قم هست، اظهار داشت: اما با کارهای که شده، انتظار این است به مسائل فرهنگی شهر قم توجه بیشتری شود و شاهد بد حجابی در بعضی از قسمت های شهرنباشیم.

,

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین  حوزه علمیه قم با بیان اینکه استان قم از استانهای پرتردد زائران است، عنوان کرد: همه این مسائل می طلبد تا مسئولین اطلاعاتی و امنیتی به این شهر توجه جدی کنند و اگر چه فعالیت هایی در این عرصه صورت گرفته است.

,

وی با بیان اینکه شاهد بعضی افتتاح قهوه خانه در قسمتی از شهر به دلیل مشکلات فرهنگی و اجتماعی، نگرانی هایی برای دلسوزان استان به وجود آورده، اظهار داشت: کسی منکر شادی مردم نیست، اما نباید این شادی به ناهنجاری و رقص و پای کوبی تبدیل شود به همین دلیل این مسئله و نظارت بر اماکنی مانند قهوه خانه ها نیازمند توجه بیشتری است.

,

آیت الله یزدی با تأکید  بر اینکه موضوع دیگر توجه به اقتصاد و استفاده ازکالای داخلی است، گفت: مسئولین دراین عرصه بیش از همه مورد توجه هستند و باید از وسایل داخلی در ادارات بهره ببرند تا برای مردم الگو باشند.

,

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین عنوان کرد: بنابراین نقش مسئولین در استفاده از کالای داخلی بسیار مهم است و باید این کار آن قدر مورد اهمیت مسئولین قرار گیرد تا کالاهای خارجی جایگاه خود را در داخل کشور از دست دهد.

,

وی بابیان اینکه اصل مهم در کالاهای خارجی، کیفیت است و در این عرصه مسئولین می توانند نقش داشته باشند، اظهار داشت: با حفظ ظواهر می توان بهترین بهره برداری از کالاهای داخلی برد.

,

آیت الله یزدی با بیان اینکه دولتمردان هم برای استفاده ازکالاهای داخلی به جد به میدان بیایند و از این طریق به اقتصاد کشور و تحقق شعار سال از سوی رهبر انقلاب تحقق ببخشند، اظهار داشت: بنابراین تحقق این مسئله نیازمند توجه جدی از سوی دولت مردان است.

,

منبع: حوزه نیوز

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه