اخبار داغ

ثبت بیش از 3 میلیون و 500هزار تردد نوروزی در سیستان و بلوچستان/ بیشترین ترددها در محور ایرانشهر به بمپور بود

ثبت بیش از 3 میلیون و 500هزار تردد نوروزی در سیستان و بلوچستان/ بیشترین ترددها در محور ایرانشهر به بمپور بود
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: بیش از سه میلیون تردد نوروزی از ۲۳ اسفند تا ۱۵ فروردین در جاده‌های استان ثبت شده که بیشترین ترددها در محور ایرانشهر به بمپور بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی خانقایی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، در خصوص خبر فوق اظهار کرد: سه میلیون و 533 هزار و 230 تردد نوروزی از ۲۳ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه جاری در جاده‌های این استان ثبت شده که از این میزان 190هزار و 526تردد  تردد از مبادی وردی به استان صورت گرفته است، براین اساس میزان ورودی به استان نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, علی خانقایی در گفت و گو با خبرنگار , عصرهامون, ، در خصوص خبر فوق اظهار کرد: سه میلیون و 533 هزار و 230 تردد نوروزی از ۲۳ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه جاری در جاده‌های این استان ثبت شده که از این میزان 190هزار و 526تردد  تردد از مبادی وردی به استان صورت گرفته است، براین اساس میزان ورودی به استان نسبت به سال گذشته 8 درصد افزایش داشته است.,
وی ادامه داد: متوسط تردد ساعتی در محورهای استان در طی این مدت، 110 وسیله نقلیه در ساعت و سرعت متوسط نیز 82 کیلومتر برساعت بوده است.
 خانقائی افزود: بیشترین ترددها در محور ایرانشهر به بمپور با حجم تردد191هزار و 968 و متوسط تردد ساعتی 364 وسیله نقلیه صورت گرفته است.
وی با تاکید براینکه کلیه ناوگان حمل و نقل عمومی در استان بدون حتی یک مورد حادثه و با ایمنی کامل در خدمت مسافرین نوروزی بودند، گفت: در طرح سفرهای نوروزی 1397 تعداد231هزار و 293 مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا شده اند که از این تعداد مسافر، 70 درصد به مقاصد داخل و 30 درصد به مقاصد بیرون استان سفر کرده اند.
وی تصریح کرد: تعداد60هزار و 84 مسافر نیز از سایر استانها و از طرق ناوگان حمل و نقل عمومی وارد استان شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در خصوص تردد مسافرین از پایانه های مرزی میلک و میرجاوه نیز گفت: مجموع تردد در مرزهای استان در طرح نوروز تاکنون33هزار و 641 مسافر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از افزایش چشمگیر 62 درصدی برخوردار بوده است.
شایان ذکر است سیستان و بلوچستان با ۱۹ شهرستان و ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر گستره، پهناورترین استان کشور محسوب می‌شود که فاصله شمالی‌ترین شهر آن هیرمند تا جنوب‌ترین شهر این استان چابهار حدود هزار کیلومتر می باشد.

انتهای پیام//
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه