اخبار داغ

فرماندار اشنویه:

حمایت از کالای ایرانی ضامن استمرار تولید و رفع بیکاری است/ از واردات کالاهای غیرضروری جلوگیری شود

حمایت از کالای ایرانی ضامن استمرار تولید و رفع بیکاری است/ از واردات کالاهای غیرضروری جلوگیری شود
فرماندار اشنویه با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی ضامن استمرار تولید و رفع بیکاری است گفت: باید از واردات کالاهای غیر ضروری جلوگیری شده و نسبت به تولید داخلی آن اقدام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اسعد خضری در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: شعار سال جاری به نوعی تداوم خطی است که رهبر معظم انقلاب برای حمایت همه جانبه از اقتصاد و مردم سالیان سال است بر آن تأکید دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با اشاره به اینکه بحث اشتغال موضوعی بسیار مهم و پر اهمیت است عنوان کرد: بی شک همگان باید برای اشتغال جوانان دغدغه های فکری داشته باشند و تحقق این دغدغه با چرخیدن چرخ کارخانه ها محقق می شود.

,

فرماندار اشنویه، افزود: چرخیدن چرخ کارخانه ها وابسته به احساس مسئولیت مردم در داخل کشور و استفاده از کالاهای ایرانی است البته تولید کنندگان نیز با احساس مسئولیت و دغدغه بیشتری کالاهای باکیفتی تولید کنند.

,

وی، عنوان کرد: هر فردی که خود را ایرانی می داند باید در راستای پیشرفت کشور خود کوشش کرده و تمام موانع را به درستی پشت سر بگذارد و این اقدام با اجبار غیرممکن است چراکه باید استفاده از کالای ایرانی تبدیل به یک فرهنگ و معرفت عمومی شده و همگان ناخواسته خواهان استفاده از کالای داخلی باشند.

,

خضری، با تاکید براینکه تولید کنندگان باید کیفیت کالاها مدنظرشان باشد، تاکید کرد: تقویت تولید ملی نیازمند استفاده مردم از کالای داخلی و کاهش مصرف کالای خارجی است.

,

وی، با بیان اینکه جلوگیری از قاچاق کالا نیز می تواند در تحقق شعار سال نقش بسزایی داشته باشد، اظهار کرد: اگر ملت ایران از کالای خارجی مصرف نکنند خود به خود واردات و قاچاق نیز کاهش پیدا می کند و این رویه موجب رونق تولید و افزایش اشتغال در کشور می شود.

,

فرماندار اشنویه، با اشاره به اینکه آذربایجان غربی دارای تولیدات بهینه ای در زمینه های مختلف است، تاکید کرد: باید تولیدات داخلی در سطح استان به خوبی معرفی شده و مورد حمایت مسئولان قرار گیرد تا فرهنگ حمایت از کالای ایرانی رواج پیدا کرده و بتوانیم کمک بسیار قابل توجهی به واحد های تولیدی و صنعتی داشته باشیم.

,

وی، مشکل اساسی واحد های صنعتی و تولیدی استان را کمبود سرمایه در گردش و بازاریابی عنوان کرد و گفت: تسهیلاتی با سود پایین در اختیار کارفرمایان قرار گیرد تا بتوانند در تولید خود به کار برده و علاوه بر بهبود تولیدات خود بازاریابی مناسبی داشته باشند. البته واحدها باید بتوانند با کالاهای مشابه خارجی رقابت کرده واعتماد مردم را به خود اختصاص دهند تا بتوانند علاوه بر کمک به اقتصاد داخلی نقش قابل توجهی در امر راستای تحقق شعار سال و همچنین کمک به اشتغال جوانان داشته باشند.

,

خضری، تصریح کرد: بدین ترتیب شاهد ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و مهمتر از همه خروج از تورم خواهیم بود، چرا که بیکاری و تورم در حال حاضر گریبانگیر اقتصاد کشور شده اند و تنها با تولید و حمایت از کالای ایرانی حل شدنی است.

,

وی، تاکید کرد: بسیاری از کشورهایی که توانسته‌اند در عرصه اقتصادی گام‌های بلندی را بردارند به دلیل این است که در عمل به حمایت از تولیدات داخلی پایبند بوده‌اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه