اخبار داغ

بی ثباتی نرخ دلار وزیر اقتصاد را به مجلس کشاند/ زنگ خطر «حباب» قیمت ها در بازار ارز

بی ثباتی نرخ دلار وزیر اقتصاد را به مجلس کشاند/ زنگ خطر «حباب» قیمت ها در بازار ارز
بر اساس اعلام نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی نشست غیرعلنی با وزیر اقتصاد با هدف بررسی وضعیت ارز کشور در مجلس برگزار می ‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; در نخستین روزهای سال جدید در ایران، قیمت دلار در این کشور رکورد جدیدی بر جای گذاشت و از مرز 5 هزار تومان عبور کرد.بررسی نرخ دلار در هفته گذشته نشان می ‌دهد که همچنان قیمت به تثبیت نرسیده است، نمی توان گفت سمت و سوی دلار در روزهای آینده چگونه خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;,

آنچه مسلم است با وجود همه این بی ثباتی ها، در حالی که پیش بینی می شد قیمت دلار روی نرخ کمتر از 5 هزار تومان باقی بماند، امروز دلار 5 هزار تومانی برای فعالان بازار دیگر موضوع عجیبی به شمار نمی رود.اما نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه 20 فروردین در حاشیه نشست شورای اداری فردیس در جمع خبرنگاران به حبابی بودن بازار ارز اشاره کرد.

,

محمد جواد کولیوند افزود: نشست غیرعلنی با وزیر اقتصاد فردا صبح با هدف بررسی وضعیت ارز کشور در مجلس برگزار می ‌شود.وی در بخش دیگری از صحبت هایش تاکید کرد نمی‌خواهیم در این رابطه دلالان ارز را دستگیر کنیم و ارز را از حالت کالا که خرید و فروش می‌شود، دربیاوریم.

,

همچنین امید هوشیار یک فعال بازار ارز در این رابطه می گوید: «قیمت اصلی دلار این قیمتی نیست که وجود دارد. اگر دولت، دلار را رها کند قیمت آن به بالای ۶ هزار تومان می ‌رسد که قیمت واقعی آن است اما دولت موظف است که ارز تزریق و درنتیجه آن این تورم را مهار کند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه