اخبار داغ

دست کارگران ایرانی را قطع نکنیم

دست کارگران ایرانی را قطع نکنیم
نقش زنان در حمایت از کالای ایرانی بسیار مهم است و می‌توانند با الگوهای رفتاری صحیح در خانواده تاثیرگذاری خوبی داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی زنان خبر؛ بانوان به‌عنوان تربیت کننده در خانواده محسوب می‌شوند که با اصلاح سبک زندگی، آینده نگری و ... فرزندان خویش را به سوی ایرانی آباد هدایت خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زنان خبر, زنان خبر,

متاسفانه در کشور شاهد بی‌کیفیت‌ترین محصولات خارجی بخصوص اجناس چینی هستیم، خرید هر کدام از این محصولات یعنی تیشه به ریشه اقتصاد و قطع دست کارگران ایرانی.

,

عدم خرید اجناس خارجی و حمایت از کالای ایرانی قطعاً مشکلات بیکاری، فقر و ... را رفع خواهد کرد و سبب رونق اقتصادی در کشور خواهد شد؛ خانواده‌ها به‌ویژه بانوان در این راستا باید همت کنند و وظیفه جهادی دارند تا چرخه‌ی تولید ایرانی متوقف نشود.

,

در زمان هشت سال جنگ تحمیلی زن و مرد ایرانی جهاد کردند تا پرچم ایران همچنان سرافراز بماند، همه تا پای جان جنگیدند تا بیگانگان خاک کشور را مصادره نکنند.

,

اکنون مشاهده می‌کنیم که اجناس خارجی کل کشور را مصادره کرده است و کالای ایرانی را کنار زده است، همه ما وظیفه داریم تا مقابل سیاست‌های اقتصادی بیگانگان برای کشور بایستیم و نگذاریم به اهداف خود دست یابند.

,

فرهنگ خرید کالا باید در کشور اصلاح شود، متاسفانه خرید محصولات خارجی هرچند بی‌کیفیت نوعی باکلاسی تلقی می‌گردد و بسیاری از افراد با پرداخت هزینه‌های بیشتر گرایش به کالای خارجی دارند.

,

دخترانی که نسبت به خرید جهیزیه اقدام می‌کنند با وجود مشکلات اقتصادی به دنبال اجناس خارجی هرچند گران قیمت هستند تا به خیال خود بهترین جهیزیه را با سربلندی به خانه بخت برده باشند؛ جالب است که فیلم و عکس جهیزیه خود را در شبکه‌های مجازی منتشر می‌کنند و این فرهنگ خرید غلط را دست به دست ترویج می‌دهند.

,

بانوان به طور قطع می‌توانند نقش بسیار سازنده‌ای در حمایت از کالای ایرانی داشته باشند، بسیاری از خرید لوازم خانه، پوشاک افراد خانواده، مواد غذایی و... به عهده زنان است که باید تجدید نظر در فرهنگ خرید خود داشته باشند تا آینده کشور را به خوبی رقم بزنیم.

,

خرید محصولات خارجی کارگران ایرانی را بی‌کار و کارخانه‌ها را تعطیل خواهد کرد که باعث بروز مشکلات و تبعات بسیار زیادی در جامعه و خانواده می‌شود.

,

یادداشت: مهدیه خسروی

,

انتهای متن/*

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه