اخبار داغ

ناصر ممدوح:

مشکلات فعلی سینما و تلویزیون ناشی از ضعف مدیریتی است/ تحصیل کرده های رشته های مرتبط با سینما کار ندارند

مشکلات فعلی سینما و تلویزیون ناشی از ضعف مدیریتی است/ تحصیل کرده های رشته های مرتبط با سینما کار ندارند
دوبلور و بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: برای جذب سرمایه‌گذار در فیلم‌ها تبلیغ می‌شود، البته نه اینکه فردی به عنوان سرمایه‌گذار اسپانسر فیلم‌ها باشد، بلکه بازیگران پول می‌دهند تا در فیلم‌ها و سریال‌ها نقش داشته باشند و این شرایط خیلی اسفناک است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر ممدوح دوبلور، مدیر دوبلاژ و بازیگر سینما و تلویزیون عصر امروز در گفتگو با خبرنگار 8دی در رابطه با وضعیت بکارگیری بازیگران، اظهار کرد: به نظر می‌رسد مشکلاتی که در زمینه به کار گیری بازیگران وجود دارد ناشی از ضعف مدیریتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناصر ممدوح دوبلور، مدیر دوبلاژ و بازیگر سینما و تلویزیون عصر امروز در گفتگو با خبرنگار , 8دی, در رابطه با وضعیت بکارگیری بازیگران، اظهار کرد: به نظر می‌رسد مشکلاتی که در زمینه به کار گیری بازیگران وجود دارد ناشی از ضعف مدیریتی است.,

وی افزود: الان به راحتی می‌بینیم که برای جذب سرمایه‌گذار در فیلم‌ها تبلیغ می‌شود، البته نه اینکه فردی به عنوان سرمایه‌گذار اسپانسر فیلم‌ها باشد، بلکه بازیگران پول می‌دهند تا در فیلم‌ها و سریال‌ها نقش داشته باشند و این شرایط خیلی اسفناک است.

,

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه ارائه راهکار از سوی بازیگران زیاد مفید نخواهد بود و مدیران باید درباره این مشکلات چاره‌اندیشی کنند، گفت: البته اینکه باید در فیلم‌ها و سریال‌ها افرادی به کار گرفته شوند که مردم آن‌ها را می شناسند چیز بدی نیست.

,

ممدوح با بیان اینکه نباید این طور تصور کرد که شرایط در سینما و تلویزیون کاملاً سیاه است، بیان کرد:بعضی از اهالی تئاتر به خوبی در حال کار کردن هستند و البته بعضی هم با پول وارد حوزه سینما و تلویزیون می‌شوند افرادی که با پول وارد می‌شوند معمولاً زیاد ماندگار نیستند.

,

وی گفت: در واقع باید کار را خوب بلد باشی و بتوانی با مردم ارتباط برقرار کنی تا در سینما و تلویزیون بمانی.

,

بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه دعای افرادی مانند من این است که مشکلات هر چه زودتر رفع شود، گفت: یکی از مهمترین مشکلات در حوزه سینما و تلویزیون این است که متقاضی زیاد و کار کم است.

,

وی بیان کرد: سالانه تعداد زیادی از جوانان در رشته‌های مختلف مرتبط با بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و... فارغ‌التحصیل می‌شوند، امّا برای آنان کار نیست.

,

اگر توجه کنید تعداد فیلم‌ها و سریال‌هایی هم که در حال حاضر ساخته می‌شوند نسبت به تعداد بازیگران بسیار کم است بالاخره باید فضایی برای کار این جوانان تحصیل‌کرده وجود داشته باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه