اخبار داغ

جزییات استفاده از سامانه همسان گزینی در کردستان

جزییات استفاده از سامانه همسان گزینی در کردستان
همزمان با آغاز سال نو و اعیاد مبارک ماه رجب، با همیاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان کردستان، سامانه ملی همسان گزینی تبیان فعالیت خود را در این دو استان آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،همزمان با آغاز سال نو و اعیاد مبارک ماه رجب، با همیاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان کردستان، سامانه ملی همسان گزینی تبیان فعالیت خود را در این دو استان آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

نحوه استفاده از سامانه ملی همسان گزینی تبیان بدین صورت است که کلیه مجردان ساکن در استان های مرکزی و کردستان، از این پس می توانند با مراجعه به دامنه http://hamsan.tebyan.net  از کد معرف 23397 برای استان مرکزی و کد معرف 23131 برای استان کردستان استفاده کرده و ثبت نام کنند.

,

 

,

پس از ثبت نام، پرونده متقاضیان بررسی و جهت تکمیل پرونده و مصاحبه حضوری با آنان تماس گرفته خواهد شد و سپس فرم های متقاضیان توسط کارشناسان ذی صلاح  بررسی شده و در صورتی که موارد مناسب و کفو آنان در بانک جامع معرفین تبیان وجود داشته باشد  معرفی توسط معرفان استانهای مذکور، صورت می گیرد.

,

 

,

این نرم افزار از قابلیتی برخوردار است تا کسانی که معیار هایشان در ازدواج شبیه همدیگر است شناسایی و به کارشناس سایت معرفی نماید و متعاقبا این کارشناس فرد و یا افراد مورد نظررا به مشاوران ارجاع میدهد, بعد از تشخیص مثبت مشاوران در همسان وهم کف بودن داوطلبان، آنان را به افراد مورد اعتماد که از وجاهت اجتماعی و تجربه ی کافی بر خوردار هستند معرفی می نماید و معتمدین نیز حسب صلاحدید با پیش قدمی و مشورت دادن به خانواده ها، این امر خیر و مبارک را دنبال خواهند نمود.

,

 

,

این طرح ارائه دهنده راهکاری است که می تواند به روشی نوین با تسهیل در امر ازدواج و همسان یابی، گامی موثر در راستای گسترش فرهنگ ازدواج، از طریق انتخاب صحیح با محوریت خانواده، بردارد. 

,

 

,

 این طرح با تلفیقی از شیوه های سنتی (احیای سنت خواستگاری) و تکنولوژی مدرن (استفاده از سیستم فناوری اطلاعات) به یاری جوانان دانشگاهی طالب ازدواج (که قشر عظیمی از جامعه جوان در سن ازدواج را تشکیل می دهند) پرداخته است .

,

 

,

متقاضیان استان مرکزی می توانند سوالات خود را در این زمینه با ایمیل [email protected]  مطرح کرده و همچنین متقاضیان استان کردستان از طریق مکاتبه با ایمیل [email protected] می توانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

, [email protected], [email protected],

 

,

مشاوران، سایت همسان‌یابی، واسطان، اطلاعات راستی‌آزمایی چهار رکن اصلی این طرح هستند که به عنوان همیار جوانان و خانواده‌های آنان، جوانان را به ازدواجی با محورهایی به هنگام آگاهانه و پایدار هدایت می‌کنند.

,

 

,

ویژگی های روانشناختی(آزمون آیزنک)، تناسب شخصیت در ویژگی های پنجگانه(آزمون نئو)، میزان تقید دینی، وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خانواده های زوجین، تندرستی، سن، محل سکونت ، درآمد زوجین ، تأهل، پوشش ، تناسب اندام ملاک‌ها و شاخص‌هایی مورد ارزیابی سایت همسان یابی است.

,

 

,

گفتنی است، سامانه ملی همسان گزینی، توسط موسسه تبیان در سال 1394 و با حضور معاونت وزارت ورزش و جوان راه اندازی شده و مورد بهره برداری قرار گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه