اخبار داغ

استاندار چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری رتبه نخست ملی در ضریب اسکان مسافران نوروزی را کسب کرد

چهارمحال و بختیاری رتبه نخست ملی در ضریب اسکان مسافران نوروزی را کسب کرد
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کسب رتبه نخست ملی در خصوص ضریب اسکان مسافران نوروزی رضایت بخش و نشاندهنده توانایی استان در جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بام ایران خبر؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت ۱۶ هزار معلم در استان افزود: پویا کردن جامعه برای تجلیل از معلمان و همچنین نظام مند شدن آیین قدردانی از معلمان، باید در دستور کار مسئولان اجرایی قرار دارد.

وی تصریح کرد: توسعه جامعه، رشد بخش های مختلف و ارتقای توان افراد نیازمند توجه جدی به معلمان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: مسئولان دستگاه های اجرایی موظفند برای اجرای مطلوب برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم همکاری لازم را داشته باشند.

وی به افزایش ۲۰۶ درصدی میزان اقامت مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز ۱۳۹۷ اشاره و اظهار کرد: کسب رتبه نخست ملی در خصوص ضریب اسکان مسافران نوروزی رضایت بخش و نشاندهنده توانایی استان در جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

عباسی گفت: باید از اقدامات تمامی فعالان مرتبط با ستاد تسهیلات نوروزی در چهارمحال و بختیاری به شکل شایسته قدردانی شود.

وی تاکید کرد: فرمانداران موظفند از هم اکنون نسبت به آمادگی بیشتر برای جذب مسافران داخلی و خارجی و خدمات رسانی مطلوب تر به آنان در تابستان و نوروز سال آینده برنامه ریزی عملیاتی داشته باشند..
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه