اخبار داغ

صرافی ها: نه دلار می خریم و نه دلار می فروشیم/فتونیوز

صرافی ها: نه دلار می خریم و نه دلار می فروشیم/فتونیوز
صرافی ها بیشتر از آنچه که فکر کنید خلوت هستند و هیچ خرید و فروشی در آنان صورت نمی پذیرد، حتی دست فروشان دلاری که در اطراف میدان فردوسی همه روزه اقدام به فروش دلار هم می کردند خبری از آنها نیست.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شب گذشته اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با اعلام تک نرخی شدن ارز و عرضه دلار 4200 تومانی از امروز گفت: نرخ دلار از (سه‌شنبه) برای تمام فعالان اقتصادی و برای رفع همه نیازهای قانونی و اداری آنان، نیازهای خدماتی مسافران، دانشجویان، محققان و دانشمندانی که برای کارهای تحقیقاتی خود به ارز نیاز دارند، ۴۲۰۰ تومان خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

خبرنگار دانا امروز به سراغ صرافی ها رفت تا وضعیت خرید و فروش ارز را بررسی کند اما هیچ خبری از دلار 4200 تومانی در صرافی ها و صف طویل خرید ارز در آنها نبود.

,

 

,

بعد از پرس و جویی که از صرافی ها کردیم و علت را از آنان جویا شدیم گفتند ما هم مثل بقیه مردم فقط اخبار را شنیده ایم و هنوز موضوعی درباره دلار 4200 تومانی به صرافی ها اعلام نشده است.

,

 

,

به گزارش خبرنگار دانا صرافی ها صبح امروز بسیار خلوت هستند و هیچ خرید و فروشی در آنان صورت نمی پذیرد، حتی خبری از دست فروشان دلاری که در اطراف میدان فردوسی همه روزه اقدام به فروش دلار هم می کردند نیست.

,

 

,

تابلو های نمایان گر نرخ ارز هم در صرافی ها همه اعداد صفر را نشان می دهند و خبری از قیمت بروز دلار در صرافی ها نیست و مردم همچنان سرگردان هستند و نتوانسته اند اقدام به خرید دلار 4200 تومانی کنند.

,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه