اخبار داغ

دبیر همایش خبر داد:

برگزاری یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی

برگزاری یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی
دبیر همایش بین المللی پژوهش های قرآنی با اشاره به دریافت 1115 مقاله در همایش امسال، گفت: یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی به مدت سه روز از 28 تا 30 فروردین ماه در مدرسه امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   دکتر رضا امانی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به برگزاری یازدهمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی با موضوع قرآن و استکبار ستیزی، اظهار داشت: موضوع دوره های همایش در مراسم اختتامیه دوره قبل مشخص و رونمایی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا با اشاره به برگزاری, قم فردا, قم فردا,

وی ادامه داد:یازدهمین دوره همایش بین المللی پژوهش های قرآنی در سه محور استکبار ستیزی در قرآن کریم، استکبار ستیزی در سیره معصومین و استکبار ستیزی در گفتمان انقلاب اسلامی  برگزار خواهد شد که دبیرخانه همایش تا بیستم اسفند ماه سال قبل پذیرای مقالات محققان قرآنی بود.

,

دبیر همایش بین المللی پژوهش های قرآنی با اشاره به استقبال بی نظیر از سوی طلاب و اساتید از همایش، گفت: امسال 1115 مقاله به دبیرخانه رسیده است که 985 مقاله داخلی و 113 مقاله از 15 کشور خارجی از جمله عراق، سوریه، مصر، تونس، هند، پاکستان  و... دریافت شده است.

,

وی بیان داشت: در روند برگزاری همایش امسال طرح و شیوه جدیدی را در نظر گرفتیم که به همین منظور در 15 دانشکده علوم قرآنی سراسر کشور دبیرخانه تشکیل دادیم و مقالات را در این دبیرخانه ها تقسیم و ارزیابی ها صورت گرفت.

,

امانی با اشاره به برگزاری همایش های استانی و منطقه ای در هفته جاری، ابراز داشت:تعدادی از این مقالات به مرحله نهایی راه یافته اند که در 28 و 29 و 30 فروردین به صورت صبح و بعدظهر در مدرسه امام خمینی(ره) مجموعه جامعه المصطفی برگزار خواهد شد .

,

وی اضافه کرد: در این همایش 30 مهمان خارجی هم حضو خواهند داشت که عمده این افراد از جامعه نخبگان و دانشگاه می باشد چراکه مخاطب اولیه و اصلی ما این قشر می باشد.

,

معاون پژوهشی دانشگاه علوم قرانی با اشاره به سخنرانی آیت الله اعرافی به عنوان سخنران اصلی این همایش، خاطرنشان کرد: تبیین و تحقق عالمانه مبانی و اصول و اهداف آرمان های انقلاب اسلامی بر پایه آیات قرآن و ترویج و فرهنگ سازی و گفتمان سازی معارف و آموزه های قران در جامعه از اهداف کلان این همایش می باشد.

,

وی در ادامه گفت: در این همایش علاوه بر رونمایی از پوستر و عنوان همایش دوره بعدی از پنج کتاب هم رونمایی خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه