اخبار داغ

پاسخ روحانی به اظهارات جهانگیری درباره عرضه دلار 4200 تومانی

پاسخ روحانی به اظهارات جهانگیری درباره عرضه دلار 4200 تومانی
حسن روحانی رئیس جمهور در پاسخ به اظهارات معاون اول خود در ارتباط با عرضه دلار 4 هزار و 200 تومانی پاسخ داد، امکان کنترل دلار با مباحث دستوری وجود ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، یکی از مباحثی که در ایام انتخابات توسط حسن روحانی مورد نقد قرار می‌گرفت بحث نوسانات شدید ارزی و اقدامات دستوری مقامات سابق اجرایی کشور بوده است.

فشارهای زیاد اقتصادی و عدم توانمندی دولت در کنترل ارز باعث شد که قیمت دلار از مرز 6 هزار تومان هم افزایش پیدا کند.

برخی از فعالان اقتصادی بی‌ثباتی قیمت ارز را به دلیل اعمال سیاست‌های اقتصادی حال حاضر دولت و تداوم آن بعد از انتخابات پیش‌بینی کرده بودند.

انتخابات سال 96 ریاست جمهوری وارد اولین سال خود نشد که مشکلات اقتصادی شدید دامن‌گیر کشور شده است.

جدای از مباحث اقتصادی بحث برجام هم پیش روی دولت قرار گرفته است.

افزایش قیمت بیش از 6 هزار تومانی نگرانی جدی اقتصادی در بین فعالان اقتصادی ایجاد کرده است، جهانگیری در اقدامی برای کنترل نرخ ارز اعلام کرده است که از امروز دلار به قیمت 4 هزار و 200 تومان برای فعالان اقتصادی عرضه می‌شود.

پاسخ اظهارات رو گذشته جهانگیری را حسن روحانی در نشست‌های انتخاباتی خود داده و گفت: اقتصاد دستوری در دنیا امروز معنی و مفهومی دارد.

وی بیان کرد: آیا می‌توان در یک شعار و برنامه تلویزیونی اعلام کرد که نرخ دلار به 700 تومان تقلیق پیدا کند و بعد از چند ماه قیمت دلار به چند برابر افزایش یابد.

به گزارش بلاغ، با این اظهارات رئیس جمهور و با قیمتی که معاون اول رئیس جمهور پیش‌بینی کرده است به نظر می‌رسد که ممکن است قیمت دلار تا 12 هزار تومان هم برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه