اخبار داغ

اعلام آمادگی شرکت ساینو استیل چین برای سرمایه گذاری در اراک

اعلام آمادگی شرکت ساینو استیل چین برای سرمایه گذاری در اراک
نماینده شرکت ساینو استیل چین با تاکید بر اینکه این شرکت آمادگی سرمایه گذاری را در اراک دارد، گفت: امیدواریم که زمینه های این همکاری به نحو مطلوبی آماده شود تا سرمایه گذاری به نتیجه برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ داودتاجران، شهردار کلانشهر اراک ظهر روز سه‌شنبه در صحن رسمی شورا که به منظور امضای تفاهم نامه همکاری در خصوص جذب سرمایه گذاری با شرکت «ساینو استیل» چین برگزار شد، گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در بخش‌های مختلف شهرستان اراک در حوزه جذب سرمایه گذاری، مقدمات لازم برای جذب سرمایه گذاری با شرکت «ساینو استیل» چین را انجام داده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , اراک امروز, ؛ داودتاجران، شهردار کلانشهر اراک ظهر روز سه‌شنبه در صحن رسمی شورا که به منظور امضای تفاهم نامه همکاری در خصوص جذب سرمایه گذاری با شرکت «ساینو استیل» چین برگزار شد، گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در بخش‌های مختلف شهرستان اراک در حوزه جذب سرمایه گذاری، مقدمات لازم برای جذب سرمایه گذاری با شرکت «ساینو استیل» چین را انجام داده ایم.,

تاجران با اشاره به اینکه این شرکت چینی تاکنون سرمایه گذاری های متعددی را در تهران انجام داده است، اظهار کرد: امیدواریم که زمینه های همکاری با این شرکت را در شهر اراک هم داشته باشیم.

,

وی با تاکید بر اینکه شرکت ساینو استیل چین در زمینه های مختلف راه، مترو، مونوریل و... ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد، بیان کرد: مقدمات لازم برای انعقاد تفاهم نامه همکاری با این شرکت در اجرای برخی از طرح ها انجام شده است.

,

شهردار کلانشهر اراک اضافه کرد: در صورتی که شرایط فراهم شود در زمینه طرح‌های شهری اراک از جمله طرح ۵۵ متری اراک، احداث مترو، مونوریل و... از ظرفیت های سرمایه گذاری این شرکت استفاده خواهیم کرد.

,

تاجران افزود: در جلسه ای که امروز با نماینده شرکت ساینو استیل چین در اراک داشتیم در خصوص بحث های حقوقی اجرای سرمایه گذاری در اراک به نتیجه لازم رسیده ایم و در جلسه ای که فردا با معاون وزیر اقتصاد و دارایی در تهران خواهیم داشت، موضوعات مختلف را در خصوص سرمایه گذاری ها با این شرکت چینی در اراک انجام خواهیم داد تا بتوانیم با کمترین مشکل این سرمایه گذاری را برای اراک جذب کنیم.

,

اعلام آمادگی شرکت چینی برای سرمایه گذاری در اراک

, اعلام آمادگی شرکت چینی برای سرمایه گذاری در اراک, اعلام آمادگی شرکت چینی برای سرمایه گذاری در اراک,

لی چی، نماینده شرکت ساینو استیل چین گفت: شرکت ساینو استیل چین یک شرکت دولتی است که سال های طولانی در ایران پروژه های مختلفی را ایجاد کرده است.

,

وی با اشاره به اینکه زمینه های سرمایه گذاری این شرکت متفاوت است، اظهار کرد: این شرکت در زمینه های ساخت، سازه، پتروشیمی، پروژه های مهندسی، خرید کالا، بیمارستانی و... فعالیت دارد.

,

نماینده شرکت ساینو استیل چین با تاکید بر اینکه این شرکت بیش از ۱۵۰ پروژه در بیش از ۴۰ کشور دنیا اجرا کرده است، گفت: این شرکت در اجرای طرح های فایناس فعالیت های خوبی داشته است.

,

لی چی با اشاره به اینکه این شرکت ۲.۵ میلیارد دلار پروژه در ایران انجام داده است، اظهار کرد: امیدواریم که ظرفیت این چنینی را نیز در اجرای طرح های اراک داشته باشیم.

,

وی با تاکید بر اینکه این شرکت آمادگی سرمایه گذاری را در اراک دارد، گفت: امیدواریم که زمینه های این همکاری به نحو مطلوبی آماده شود تا سرمایه گذاری به نتیجه برسد.

,

تاخیر ۳۰ دقیقه ریاست شورای اسلامی و شهردار کلانشهر اراک به جلسه در حالیکه نماینده شرکت ساینو استیل چین از همان دقایق اولیه در سالن حضور داشت و حضور نداشتن پیمان رشیدی، طوفان محمدی و فدایی از اعضایی شورا در این جلسه از حواشی این جلسه بود.

,

در پایان تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری اراک و شرکت ساینو استیل چین امضا شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه