اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

استان مرکزی در جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی موفق نبوده است

استان مرکزی در جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی موفق نبوده است
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی موفق نبوده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسینی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اراک امروز؛ با اشاره به پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی است، گفت: قرار است یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها اختصاص یابد که تاکنون یک سوم از این مبلغ توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمد حسینی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با , اراک امروز, ؛ با اشاره به پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی است، گفت: قرار است یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار از محل صندوق توسعه ملی برای ایجاد اشتغال در روستاها اختصاص یابد که تاکنون یک سوم از این مبلغ توزیع شده است.,

حسینی با اشاره به اینکه استان مرکزی در جذب تسهیلات صندوق توسعه ملی موفق نبوده است، اظهار کرد: استان مرکزی تاکنون در زمینه استفاده از تسهیلات این صندوق جزو بیست و پنجمین استان کشور است.

,

وی با تاکید بر اینکه این تسهیلات برای ایجاد اشتغال در روستاها با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته و عشایری در نظر گرفته شده است، بیان کرد: جذب کامل این اعتبارات کمک خوبی در زمینه ایجاد اشتغال در روستاها و رفع محرومیت روستا خواهد داشت.

,

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار داریم مسئولان پیگیری بیشتری را برای جذب این اعتبارات داشته باشند تا در سال جاری شاهد جذب کامل این اعتبارات در سطح استان باشیم.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به مشکلات استان در حوزه‌های مختلف اشاره و خاطرنشان کرد: در شرایطی که در حوزه آب، صنعت و کشاورزی مشکلاتی در سطح استان داریم دریافت این تسهیلات در جهت کاهش مشکلات بخش های مختلف استان به ویژه روستاها موثر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه