اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان به مرآت خبر داد:

حذف آبونمان گاز و عودت مبالغ به حساب بستانکاری مشترکان/ کاهش 40 درصدی قربانیان قاتل خاموش در استان

حذف آبونمان گاز و عودت مبالغ به حساب بستانکاری مشترکان/ کاهش 40 درصدی قربانیان قاتل خاموش در استان
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان از کاهش 40 درصدی قربانیان قاتل خاموش در استان خبر داد و گفت: طی سال گذشته 2 هم استانی بر اثر گازگرفتگی جان باختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت با بیان اینکه تعداد مشترکین گاز در استان 280 هزار و 71 نفر است، گفت: از این تعداد شهرستان شاهرود با 71 هزار و 966 نفر و سمنان با 68 هزارو 841 نفر بیشترین تعداد مشترکین گاز را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به اینکه حدود 80 درصد مصرف گاز استان در بخش صنعت و نیروگاهی است، بیان کرد: حدود 20 درصد از گاز استان در مصارف خانگی، تجاری، آموزشی و سایر مصارف می باشد.

,

وی با اشاره به اینکه مصرف گاز  استان در زمستان امسال حدود 557 میلیون مترمکعب بوده است، گفت: مصرف گاز در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 8.5 درصد کاهش یافته است.

,

شریفی نژاد، مهمترین دلیل کاهش مصرف گاز در زمستان امسال را شرایط دمایی و گرمای نسبی هوا نسبت به زمستان سال 95 عنوان کرد.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در ادامه افزود: بیشترین مصرف گاز استان در سال 96 متعلق به شاهرود است و رتبه بعدی مصرف متعلق به شهرستان سمنان می باشد.

,

وی با بیان اینکه با توجه به زیرساخت های فراهم شده در سطح استان، گفت: ریسک تأمین انرژی گاز در استان در کمترین حد ممکن است.

,

شریفی نژاد همچنین تصریح کرد: در سال 96 با هیچ گونه قطعی گاز در استان مواجه نبودیم.

,

وی با بیان اینکه آبونمان و هزینه خدمات مستمر از سوی شرکت ملی گاز حذف شده است، گفت: مبالغ اضافی دریافت شده در این خصوص در قبوضی که در حال توزیع هستند به حساب بستانکاری مشترکین منظور شده است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با توجه به اینکه ضریب نفوذ گاز در بخش روستایی استان نزدیک به 85 درصد است، افزود: پروژه های گاز روستایی در دست اقدام است که تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

,

شریفی نژاد در ادامه اظهار کرد: تا پایان سال 97 حدود 90 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

,

وی با بیان اینکه در سال 96 تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتگی 2 نفر بوده است، گفت: یک نفر به علت انفجار ناشی از نشت گاز فوت کرده است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به کاهش فوتی های ناشی از گازگرفتگی در سطح استان، افزود: 5 نفر در سال 95 بر اثر گازگرفتگی در سطح استان جان باختند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه