اخبار داغ

پنجشنبه هفته جاری؛

اولین گردهمایی موکب‌داران استان سمنان در کالپوش برگزار می شود/ آغاز برنامه ریزی برای اربعین 97

اولین گردهمایی موکب‌داران استان سمنان در کالپوش برگزار می شود/ آغاز برنامه ریزی برای اربعین 97
اولین گردهمایی موکب داران اربعین در سال 97 با حضور جانشین ستاد باز سازی عتبات عالیات کشور در امور اربعین، فردا برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، نخستین گردهمایی موکب داران اربعین در سال 97 با حضور جمشید گودرزی جانشین ستاد باز سازی عتبات عالیات کشور در امور اربعین، 23 فروردین ماه سالجاری در بخش کالپوش شهرستان میامی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

تبیین وظایف و ارائه نظر برای بهبود خدمات رسانی به زائران قبور ائمه معصومین(ع) در کربلا و نجف هدف این همایش است.

,

قرار است در این گردهمایی که با حضور 100 خادم حسینی برگزار می شود، آسیب شناسی و بررسی نقاط قوت و ضعف موکبها در اربعین حسینی (ع) سال گذشته صورت گیرد و راهکارهایی برای خدمات دهی بهتر به زائران ارائه شود.

,

در این نشست، مباحثی برای آشنایی با برنامه ها و آئین نامه های مربوطه در اعزام زائرین و موکبداران سال 97  و آشنایی با  ابلاغیه های اعزام، مدیریت و سازماندهی زائران مطرح خواهد شد.

,

گفتنی است هرساله 20 موکب استان سمنان همزمان با اربعین حسینی در کشور عراق به زائران خدمات رسانی دارند که باتوجه به استقبال زیاد زائران 3 موکب دیگر به این استان اضافه شده است و قرار است در اربعین سال 97، 23 موکب در شهرهای کربلا و نجف به زائران حسینی خدمات ارائه دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه