اخبار داغ

با راه اندازی ۵۳ خانه ورزش روستایی در سال جاری؛

ورزش روستاها در چهارمحال و بختیاری رونق می گیرد

ورزش روستاها در چهارمحال و بختیاری رونق می گیرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری از پیگیری راه اندازی ۵۳ خانه ورزش روستایی در سال ۹۷ با هدف رونق ورزش در سطح این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  بام ایران خبر، حمید کریمی مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری امروز  با اعلام این خبر گفت: متاسفانه فقر حرکتی علاوه بر خانواده های شهری، خانواده های  روستایی را به شدت تهدید می کند و این مسئله قابل مشاهده و نگران کننده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بام ایران خبر,

وی با اشاره به اینکه با تدبیر دکتر سلطانی فر و همکاری قابل تقدیر نمایندگان مجلس، شاهد رشد چشمگیر اعتبارات ورزش و جوانان بودیم افزود: قطعا در سال پیش رو شاهد رویدادهای بسیار بزرگ، درخشش چشمگیر ورزشکاران در عرصه های مختلف ورزشی و رونق ورزش در سراسر کشور خواهیم بود.

کریمی یکی دیگراز اتفاقات مثبت امسال در ورزش استان برای رسیدن به اهداف ورزش کشور در حوزه توزیع اعتبارات و ارتقاء جایگاه استان در کشور را عقد تفاهم نامه با هیات های ورزشی عنوان و گفت: از ابتدای سال جاری تفاهم نامه مشترک بر اساس چشم انداز سال 97 با حضور
رئیس و مسئولین هیات های ورزشی در حال تدوین هستیم که افق روشنی را برای توزیع شاخص مند اعتبارات و دستیابی به اهداف ترسیم شده پیش روی اداره کل قرار داده است.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در ادامه با تاکید بر لزوم ایجاد پویایی و نشاط ورزشی در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته افزود: رویکرد جدید این اداره کل بر مبنای راه اندازی اماکن ورزشی زود بازده و کم هزینه است بر همین اساس تلاش خود را برای ساخت زمین های چمن مصنوعی و تجهیز خانه های ورزش روستایی در نقاط مختلف استان دنبال می کنیم.

به گفته کریمی در طول چهار سال گذشته 10 خانه ورزش روستایی در استان راه اندازی شده، این در حالیست که در سال جاری شاهد راه اندازی 53 خانه ورزش روستایی در سطح استان با اعتباری بالغ بر1 میلیارد و ششصد میلیون ریال خواهیم بود.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به درخواست های مکرر برای احداث سالن‌های ورزشی در روستاهای گفت: اعتبارات دولتی محدود و درخواست احداث سالن‌های ورزشی نامحدود است و بر اساس قانون، مجوزی برای کلنگ‌زنی و ساخت اماکن ورزشی جدید نداریم اما با توجه به تامین اعتبارات جهت احداث خانه‌های روستایی، سال آینده حدود 53 خانه روستایی فعال خواهد شد.

گفتنی است استان چهارمحال و بختیاری دارای 807 روستا می باشد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/
,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه