اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

اقتصاد آسیب پذیر کشور نیازمند مقابله با فساد، شفاف سازی و سلامت مدیران است

اقتصاد آسیب پذیر کشور نیازمند مقابله با فساد، شفاف سازی و سلامت مدیران است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: شعار سال یکی از راهبردهای مهم سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب است و تعیین کننده سیاست های کلان نظام اسلامی خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر یک; کارشناس مسائل سیاسی درباره حمایت از کالای ایرانی که شعار تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری در سال 97 است  با اشاره به اینکه همواره شعار سال یکی از راهبردهای مهم سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی رهبر معظم انقلاب است  به خبرنگار تیتریک گفت:  کلام رهبری تعیین کننده سیاست های کلان نظام اسلامی خواهد بود.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتر یک;, تیتریک,

علی قربانی با تاکید بر اینکه تولید و اشتغال محور نامگذاری سال 96 بود و عده ای تصور می کردند که این نامگذاری صرفا اقتصادی است  افزود: واقیعت امر این است که امروز در هم پیچیدگی و تنیدگی مسائل اقتصادی، بازدارندگی سیاسی و ... آنقد زیاد است که نمی توان این موضوعات را از یکدیگر جدا کرد.  

,

وی اظهار داشت: با شرایط و ویژگی های نظام اسلامی در قالب نظام های سیاسی دنیا و پیگیری سیاست های اسلامی و سیاسی می توان گفت  که ایران منافع بشر است را دنبال می کند اما همزمان با پیگیری این رویه ایران، سیاست ها ی مادی در قالب نظام سرمایه داری نیز به رهبری آمریکا و با همراهی کشورهای اروپایی و سایر کشورهای دنباله دار نظام سرمایه داری و اقتصاد های چین، هند و برزیل هر کدام در قالب مجموع اقدامات سیاسی و اقتصادی دنبال می شود.  

,

قربانی تصریح کرد: نامگذاری امسال در ادامه تدوین راهبردهای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سال های گذشته است و صبحت از کالای ایرانی یعنی تولید کالا توسط کارگر ایرانی در محدوده جغرافیایی ایران در راستای استقلال سیاسی و اقتصادی و جلوگیری از وابستگی، چرا که  این سیاست امروز توسط اغلب کشورها به عنوان اهرم فشار در قبال دیگر کشورها اعمال می شود.  

,

کارشناس مسائل سیاسی در خاتمه با تاکید بر اینکه وضعیت اقتصادی کشور ما جز مناطق آسیب پذیر است، زیرا اقتصاد صرفا پول داخل جیب نیست و تولید و استفاده از آن بدون وابستگی تعبیر می شود خاطرنشان داشت: تولید اقتصادی در قالب فساد، سلامت مدیران،  شفاف سازی، ارتباط حاکمیت و مردم و ارتباط مردم با هم تعریف می شود لذا شاید اسم شعار برای ما آَشناست اما نکات ریزی را در بر خواهد داشت که یابد به آن پرداخته شود.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه