اخبار داغ

پاسخ فرمانده ناجا به سوالی در خصوص نقش پلیس در کنترل قیمت ارز:

نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها مصوبات ابلاغی را اجرا خواهد کرد

نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها مصوبات ابلاغی را اجرا خواهد کرد
فرمانده ناجا در خصوص تمهیدات نیروی انتظامی برای کنترل قیمت ارز گفت: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌ها مصوبات ابلاغی را اجرا خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان سمنان از نظر شاخص‌های انتظامی در جایگاه مطلوبی قرار دارد، گفت: استان سمنان جزو استانهای پهناور کشور است که با وسعتی بالغ بر 98 هزار کیلومتر مربع در کریدور شرق به غرب و جنوب به شمال واقع شده است لذا از اهمیت فراوانی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فرمانده ناجا با تقدیر از تلاش فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی استان سمنان در سالهای اخیر اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات مناسبی در حوزه پیشگیری از وقوع جرم در این استان صورت گرفته است که البته در برخی موارد نیاز به اهتمام بیشتر مسئولان استان احساس می‌شود.

,

اشتری با اشاره به کسب نمرات بالای فرماندهی انتظامی استان در نظارت ستادی ناجا افزود: فرصت‌ها، چالش‌ها، نقاط قوت و ضعف به خوبی احصاء شده است که در برنامه‌ریزی‌ها مدنظر قرار خواهد گرفت.

,

وی با تقدیر از همکاری مردم استان سمنان با نیروی انتظامی گفت: امیدوارم همکارانم در نیروی انتظامی استان سمنان بتوانند موجبات رضایتمندی عموم مردم استان را فراهم کنند.

,

فرمانده ناجا با اشاره به تردد بخش زیادی از زائران امام رضا (ع) در جاده‌های استان سمنان تصریح کرد: در سالهای گذشته اقدامات مناسبی برای ارتقای کیفی جاده‌های این استان انجام شده است اما هنوز تا نقطه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد.

,

اشتری ادامه داد: افزایش تعداد دوربین‌های کنترل سرعت و حضور مستمر عوامل نیروی انتظامی در محورهای استان می‌تواند به کاهش حوادث جاده‌ای در استان سمنان کمک کند.

,

وی در پاسخ به سوالی در خصوص تمهیدات ناجا در خصوص نوسانات اخیر قیمت ارز نیز گفت: طبیعتا مصوباتی که توسط مجلس شورای اسلامی و دولت محترم به تصویب می‌رسد از سوی نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها اجرایی خواهد شد و ناجا آمادگی دارد در هر حوزه‌ای در خدمت مردم عزیز گام بردارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه