اخبار داغ

آیت الله نوری همدانی:

باید به حمله موشکی اخیر اسراییل به سوریه، قاطعانه پاسخ داد

باید به حمله موشکی اخیر اسراییل به سوریه، قاطعانه پاسخ داد
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه در برابر این اقدام نمی‌توانیم ساکت و بی‌تفاوت باشیم، گفت: باید به حمله موشکی اخیر اسراییل به سوریه، قاطعانه پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد با اشاره به اینکه بر اساس آیه قرآن پیامبران خدا در برابر دشمن استقامت داشتند، اظهار داشت: هیچ پیامبری نبوده که جهاد نداشته باشد بلکه همواره با استقامت حرکت می‌کردند.

وی ادامه داد: فقها در برابر دشمن در جهاد بودند و هیچگاه سست و تسلیم نشدند هدف علما این بوده که همیشه همراه پیامبران خدا با استقامت به جهاد ادامه دهند.

این مرجع تقلید با اشاره به حمله موشکی رژیم صهیونیستی به پایگاه نظامی سوریه، گفت: در این حمله رژیم صهیونیستی تعدادی از مدافعان حرم ایرانی هم شهید شدند.

وی ابراز داشت: در برابر این اقدام نمی‌توانیم ساکت و بی‌تفاوت باشیم، استقامت برای ایران مهم است بنابراین باید در برابر صهیونیست‌ها و آمریکا مقاوم باشیم و استقامت داشته باشیم زیرا اگر سکوت کنیم فردا جرأت بیشتری پیدا می‌کنند.

این استاد برجسته حوزه خاطرنشان شد: باید در برابر اینکه جمعی از مدافعان حرم از سوی صهیونیست‌ها به شهادت برسند فکری کرد و پاسخی قاطع به رژیم صهیونیستی داده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه