اخبار داغ

آیت الله شاهچراغی در دیدار با فرمانده ناجا:

اگر قانون اجازه می‌دهد پرسنل نیروی انتظامی سمنان را افزایش دهید/ از تلاش‌های فرمانده انتظامی استان تشکر می‌کنم

اگر قانون اجازه می‌دهد پرسنل نیروی انتظامی سمنان را افزایش دهید/ از تلاش‌های فرمانده انتظامی استان تشکر می‌کنم
نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با فرمانده ناجا خواستار افزایش تعداد پرسنل نیروی انتظامی استان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از فرماندهان ناجا که پیش از ظهر امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد با تقدیر از تلاش فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی گفت: ناجا در کل کشور عاشقانه و عاقلانه در خدمت نظام، مردم و رهبری است و خوشنامی این نیرو نیز به همین علت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده ولی فقیه در استان با ابراز امیدواری برای تداوم این سیره در ناجا اظهار کرد: استان سمنان امتیازات فراوانی دارد که یکی از آنها نیروی انتظامی استان و بویژه فرمانده تلاشگر و کوشای آن است.

,

شاهچراغی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان سمنان از زمان حضور سردار قاسمی متحول شده است گفت: خوشبختانه فرمانده انتظامی استان سمنان از نیروهای مومن و مصمم استان است که در مواقع نیاز شخصا در صحنه حضور پیدا می کند.

,

وی در ادامه، استان سمنان را استانی کم جمعیت اما وسیع دانست و افزود: طول زیاد جاده‌های استان سمنان که از ایوانکی تا فرومد و میامی را شامل می‌شود نیازمند حضور بیشتر نیروهای ناجا است که تقاضا داریم در صورت امکان نسبت به افزایش نیروهای استان دستور فرمایید.

,

امام جمعه سمنان با بیان اینکه چشمان بیدار برای تامین امنیت مردم در روز قیامت شادمان خواهند بود گفت: پلیس خادم مردم است و این موضوع نیروی انتظامی را نزد مردم محبوب کرده است.

,

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکل آب در نقاط مختلف کشور بویژه استان سمنان اظهار کرد: استان سمنان استانی کم‌آب است که این موضوع ممکن است پیامدهایی را به دنبال داشته باشد لذا از شما می‌خواهیم صدای مردم استان را به مسئولان کشور برسانید.

,

وی نقش پلیس در تحقق شعار سال را نیز حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: آحاد مردم در تحقق شعار سال نقش ایفا می‌کنند و نیروی انتظامی نیز باید در کنار سایر دستگاه‌ها به تحقق شعار سال کمک کند.

,

فرمانده ناجا نیز در این دیدار با اشاره به اقدامات ناجا در سال 96 برای تامین امنیت مردم گفت: سال گذشته برای ناجا سالی پرکار بود که نیروی انتظامی توانست ماموریت های خود به نحو مطلوبی انجام دهد.

,

سردار اشتری با اشاره به سخنان امام جمعه سمنان در خصوص مشکل آب در استان گفت: ناجا آسیب های اجتماعی ناشی از بحران کم آبی را درنظر قرار خواهد داد و در این خصوص برنامه ریزی لازم را صورت می دهد.

,

وی همچنین در خصوص کمبود تعداد پرسنل نیروی انتظامی در استان سمنان نیز اظهار کرد:  ناجا در سالجاری جذب نیرو خواهد داشت لذا یکی از مصوبات سفر به سمنان را به موضوع افزایش نیرو در این استان اختصاص می دهیم و تلاش می کنیم این موضوع را به نحو مقتضی مرتفع کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه