اخبار داغ

رئیس ستاد اقامه نماز:

اجرای برنامه های راهبردی اصلی ترین وظیفه شورای اداری ستاد اقامه نماز/ ادارات باید اقدامات خود را با مستندات ارسال کنند

اجرای برنامه های راهبردی اصلی ترین وظیفه شورای اداری ستاد اقامه نماز/ ادارات باید اقدامات خود را با مستندات ارسال کنند
رئیس ستاد اقامه نمازاستان هرمزگان گفت: تدوین، تصویب و اجرای برنامه های راهبردی، با رویکرد توسعه و ترویج فرهنگ ستاد اقامه نماز اصلی ترین وظیفه ستاد اقامه نماز و شورای اداری نمازاست. که دستگاه های اجرایی پس از اجرای برنامه های ابلاغی در حوزه نماز باید عملکرد خود را به صورت مستند به ستاد اقامه نماز، ارائه دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد، رئیس ستاد اقامه نماز استان هرمزگان ظهر امروز، در صد وپنجاه و یکمین نشست دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه های اجرایی استان هرمزگان، در سالن اجتماعات دانشکده علمی کاربردی بندرعباس، اظهار کرد: طبق دستورالعمل ارسالی از ستاد اقامه نماز کشور، هرمزگان باید 12برنامه در راستای نماز را اجرا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان تصریح کرد: مسئول اجرایی شورای اقامه نماز در هر دستگاه وظیفه ترویج و اشاعه فرهنگ نماز را در آن دستگاه برعهده دارد، و با جدیت باید این مسئولیت را انجام دهد.

,

فروزان نژاد با اشاره اعضای هیئت ارزیابی دستگاه باید از بین اعضای شورای اقامه نماز در آن دستگاه باید انتخاب شوند، بیان کرد: کمیته کارشناسی و هیات های ارزیابی و داوری در حوزه نماز باید تشکیل شود.

,

وی افزود: دبیرخانه اجرایی هیئت های ارزیابی مرکز، در معاونت برنامه ریزی و نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز مستقر خواهند بود و پیگیری امور مربوط به دبیرخانه اجرایی هیات ارزیابی مرکز، به عهده مدیر نظارت و ارزیابی ستاد خواهد بود.

,

رئیس ستاد اقامه نماز گفت: اقدامات انجام شده در ادارات با مستندات باید هر ماه به ستاد ارسال شود، و مهلت ارسال اقدامات انجام شده در حوزه نماز ادارات تا اواخر اردیبهشت ماه خواهد بود.

,

فروزان نژاد بیان کرد:  تدوین، تصویب و اجرای برنامه های راهبردی، با رویکرد توسعه و ترویج  فرهنگ ستاد اقامه نماز اصلی ترین وظیفه ستاد اقامه نمازو شورای اداری نمازاست.

,

وی با بیان اینکه سامانه جامع مدیریت عملکرد نماز باید در بستر وب و فضای مجازی انجام شود، افزود: دوره های  آموزش و توانمند سازی معلمان و همچنین دوره های آموزشی مجازی برای افراد در حال تحصیل و نخبه برگزار خواهد شد.

,

رئیس ستاد اقامه نماز هرمزگان بیان کرد: جهت نشر فرهنگ نماز در جامعه برای کسبه وبازاریان نیز دوره هایی برگزار می شود، تا فضای جامعه با نماز عطرآگین شود.

,

فروزان نژاد تصریح کرد: برپایی نماز در ادرات بسیار اهمیت دارد، و به این دلیل که بانوان شاغل نقش بسزایی در نشر فرهنگ نماز در خانواده دارند، آموزش هایی در زمینه نماز توسط شورای ستاد اقامه نماز در ادرات  به آن ها ارائه می شود.

,

وی با اشاره به اینکه آموزش چهره به چهره در رابطه بانماز بسیار اهمیت دارد، خاطر نشان کرد: کارگاه های آموزشی  و گردهمایی به صورت چهره به چهره در طول سال برگزار می شود، همچنین مسابقات کتابخوانی نیز به صورت استانی در دو رده سنی برای دانش آموزان زیر 15 سال و همچنین کارکنان و دانش آموزان بالای پانزده سال برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه