اخبار داغ

در گفتگو با دانا مطرح شد؛

پخش سریال "راه و بی راه" بزودی از شبکه یک سیما/ آرام جعفری: در انتخاب نقش کمتر سخت گیری می کنم تا دیده شوم

پخش سریال "راه و بی راه" بزودی از شبکه یک سیما/ آرام جعفری: در انتخاب نقش کمتر سخت گیری می کنم تا دیده شوم
آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون گفت: یک مجموعه سریال اپیزودی 7 قسمتی به نام "راه و بی راه" بازی کرده ام که به زودی پخش خواهد شد. در این سریال کنار امیرمحمد زند، زهره حمیدی و محمد رهبری ایفای نقش کردم. یک تله فیلم نیز برای ماه مبارک رمضان نیز بازی کرده ام که در این ماه مبارک پخش خواهد شد. در حال حاضر مشغول مطالعه متن برای انتخاب و بازی هستم.
[

آرام جعفری بازیگر سینما و تلویزیون در مورد فعالیت های جدید خود به خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: یک مجموعه سریال اپیزودی 7 قسمتی به نام "راه و بی راه" بازی کرده ام که به زودی پخش خواهد شد. در این سریال کنار امیرمحمد زند، زهره حمیدی و محمد رهبری ایفای نقش کرده ام. یک تله فیلم نیز برای ماه مبارک رمضان نیز بازی کرده ام که در این ماه مبارک پخش خواهد شد. در حال حاضر مشغول مطالعه متن برای انتخاب و بازی هستم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

 وی در مورد علت کم کاری اش گفت: یک مدت طولانی علاقه نداشتم که سر هرکاری بروم. تعداد کارها کم و به طبع آن پیشنهاد نیز کم تر بود و یا مورد پسند من نبود. چند ماهی است که سعی می کنم در انتخاب کار و نقش کمتر سخت گیری کنم و پیشنهادهایی که می شود را بپذیرم. وقتی که آدم دوباره به کار کردن شروع می کند به دلیل این که دیده می شود تعداد پیشنهادها بیشتر می گردد.

,

جعفری در پایان گفت: در سال 96 متاسفانه اتفاقات دلخراشی پشت سرهم افتاد که مردم ایران را در غم فرو برد. امیدوارم که امسال برای همه مردم ایران سالی باشد که بتوانند از زندگی لذت ببرند و سلامت باشند. امیدوارم که در این سال سقوط هواپیما نداشته باشیم. دوباره شاهد زلزله نباشیم تا مردم بتوانند شاد و خرسند زندگی کنند. مسائلی که به مسئولین مربوط می شود امیدوارم به فکر مردم باشند.

,

 

,  ,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه