اخبار داغ

در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و عید مبعث گالیکش مطرح شد؛

مناسبت‌ها برای رفتن مسئولین به دریا و مسافرت در تقویم تعطیل نشده / حضور کمرنگ مسئولین گالیکش در مراسمات محوری مساجد

مناسبت‌ها برای رفتن مسئولین به دریا و مسافرت در تقویم تعطیل نشده / حضور کمرنگ مسئولین گالیکش در مراسمات محوری مساجد
فرماندار و رییس سازمان تبلیغات اسلامی گالیکش از مسئولین این شهرستان خواستند تا حضور پررنگی در مراسم‌های مناسبتی این شهرستان داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ فرماندار گالیکش در جلسه ساماندهی امور جوانان با محوریت هفته جوان و همچنین گرامیداشت عید مبعث پیامبر اکرم (ص) در محل فرمانداری این شهرستان گفت: مناسبت‌ها، اعیاد و ... بسیاری در تقویم قرار دارد و به آن صورت از آن‌ها استفاده نمی‌شود. گاها برخی ادارات شهرستان از برگزاری مراسم‌های مناسبتی غافل هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

nilkooh2947 1

, nilkooh2947 1,

حسن خسروی افزود: عید مبعث برای رفتن به دریا و سفر در تقویم تعطیل نشده؛ بلکه ازآن‌جهت تعطیل‌شده تا کارمندانی که قرار بوده آن مقداری از وقتشان را در ادارات صرف کنند با اعلام تعطیلی در مراسمات شهرستانی حضور یافته و مجری برنامه‌های و شعائر مذهبی باشند.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: ساماندهی امور جوانان یک مسئله فرهنگی است و برای تحقق آن باید همه مسئولین، نهادها، انجمن‌ها، سمن‌ها، رسانه‌ها و مردم همکاری داشته باشند.

,

خسروی اشتغال جوانان را یک موضوع پیچیده دانست و اظهار داشت: متأسفانه همه‌چیز دست‌به‌دست هم داده و شرایط را سخت نموده است. انباشت بیکاری را از سال‌های گذشته داریم که همه به این دولت محول شده است.

,

به گفته وی تعداد یک‌میلیون اشتغال در کشور سال ایجاد می‌شود و آمار خوبی است ولی رضایت‌بخش نیست. رضایت زمانی است که در خانواده‌ها شخص بیکاری نباشد.

,

فرماندار گالیکش اظهار داشت: ستاد ساماندهی امور جوانان در شهرستان فعال و در مباحثی چون ازدواج و خانواده، اشتغال، آسیب‌های اجتماعی، فضای مجازی و ... فعالیت دارد.

,

وی اعلام کرد: تجلیل از جوانان برتر و برگزیده شهرستان در حوزه‌های مختلف ازجمله اقداماتی است که باید در هفته جوان انجام شود.

,

خسروی ضمن تأکید بر گسترش سمن‌ها و انجمن‌های مردم‌نهاد در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، علمی و پژوهشی خاطرنشان کرد: افزایش نشاط اجتماعی و مشارکت جوانان در حوزه‌های مختلف را کلید توسعه همه‌جانبه کشور خواند که باید بیش‌ازپیش به آن توجه گردد.

,

nilkooh2947 1

, nilkooh2947 1,

حضور کمرنگ مسئولین گالیکش در مراسمات محوری مساجد

,

رییس اداره تبلیغات اسلامی گالیکش نیز در این مراسم گفت: با مبعث جامعه بشری از ظلمت، جهالت و گمراهی به نور و رستگاری هدایت شد.

,

حجت‌الاسلام «نوروز علی قربانی» افزود: انتظار ما این است مردم و مسئولین گالیکش وظیفه خود را در خصوص عید مبعث و با برگزاری مراسم‌ها و تزیین و آذین‌بندی شهر انجام دهند.

,

به گفته وی مراسم محوری جشن مبعث در مسجد جامع شهر گالیکش برگزار می‌شود.

,

رییس تبلیغات اسلامی گالیکش تصریح کرد: متأسفانه حضور مسئولین در مراسم‌های محوری سطح مساجد شهرستان بسیار کم است. شاید مسئولین به‌صورت انفرادی در مساجد حضورداشته باشند اما در برنامه‌های محوری حضور کمرنگی دارند و انتظار ما این است تا پس‌ازاین مراسم‌های شهرستانی حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

,

nilkooh2947 1

, nilkooh2947 1,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه