اخبار داغ

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی مطرح کرد؛

۴۱۶ فضای آموزشی استان مرکزی نیازمند نوسازی

۴۱۶ فضای آموزشی استان مرکزی نیازمند نوسازی
مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی گفت: در استان مرکزی ۴۱۶ فضای آموزشی در قالب یک هزار و ۴۰۰ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی یا نوسازی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصادق قائمی، مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی در گفتگو با اراک امروز؛ گفت: در استان مرکزی دوهزار فضای آموزشی در قالب ۹ هزار و ۷۰۰ کلاس درس وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محمدصادق قائمی، مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی در گفتگو با , اراک امروز, ؛ گفت: در استان مرکزی دوهزار فضای آموزشی در قالب ۹ هزار و ۷۰۰ کلاس درس وجود دارد.,

قائمی با اشاره به اینکه ۳۵ درصد فضاهای آموزشی مدارس استان مرکزی نیازمند تخریب، بازسازی یا نوسازی است، اظهار کرد: ۴۱۶ فضای آموزشی استان در قالب یک هزار و ۴۰۰ کلاس درس استان مرکزی نیازمند تخریب، بازسازی یا نوسازی است.

,

وی اضافه کرد: بر اساس بر آوردهای صورت گرفته تخریب، بازسازی یا نوسازی فضاهای اموزشی استان نیازمند اعتباری بالغ بر ۸۵ میلیارد تومان است.

,

مدیرکل نوسازی مدارس استان مرکزی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۸ طرح آموزشی در استان به بهره‌برداری رسید، افزود: این طرح ها در قالب ۱۸۰ کلاس و در فضای ۳۱ هزار مترمربع بوده است.

,

قائمی با بیان اینکه برای بهره برداری از این ۲۸ طرح ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، بیان کرد: ۲۰ میلیارد تومان از این اعتبار توسط خیرین پرداخت شده و مابقی از محل اعتبارات دولتی هزینه شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر نقش پررنگ خیرین مدرسه ساز در کنار اعتبارات دولتی در نوسازی و تجهیز فضاهای آموزشی بسیار تاثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد: بخش عمده ای از این رسالت مهم، با کمک خیرین محقق شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه