اخبار داغ

مسئول طرح سه‌شنبه‌های مهدوی:

برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی برای زنده‌کردن یاد امام زمان(عج)/ در گسترش فرهنگ مهدوی تلاش می‌کنیم

برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی برای زنده‌کردن یاد امام زمان(عج)/ در گسترش فرهنگ مهدوی تلاش می‌کنیم
مسئول طرح سه‌شنبه‌های مهدوی گفت: جمعی از جوانان مسجدی و انقلابی به عنوان سربازان حضرت صاحب‌الزمان(عج) وظیفه خودشان را فراتر از دعای صرف برای ظهور حضرت دانسته و برای زنده‌کردن یاد امام زمان(عج) در جامعه به میدان آمده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از حامد کاظمی‌تبار مسئول طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار خاورستان، گفت: طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در بیرجند از سال گذشته توسط جمع محدودی از مردم انقلابی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حامد کاظمی‌تبار مسئول طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در گفت‌وگو با,  , خبرنگار خاورستان, خبرنگار , خاورستان, خاورستان, ، گفت: طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در بیرجند از سال گذشته توسط جمع محدودی از مردم انقلابی آغاز شد.,

 

,

وی افزود: در ابتدای کار این طرح با اهدای اقلام و نذری به صورت محدود با حضور در برخی از محلات بیرجند شروع به کار کرد.

,

 

,

مسئول طرح سه‌شنبه‌های مهدوی اظهار کرد: پس از آن به طور رسمی در سال گذشته از سالروز به امامت رسیدن امام زمان(عج) گروهی از خانواده‌های انقلابی این طرح را برعهده گرفتند.

,

 

,

کاظمی‌تبار گفت: در حال حاضر نیز جمعی از جوانان مسجدی و انقلابی به عنوان سربازان حضرت صاحب‌الزمان(عج) وظیفه خودشان را فراتر از دعای صرف برای ظهور حضرت دانسته و به میدان آمده‌اند برای زنده‌کردن یاد غریبی که در دغدغه‌های روزمره زندگی و شلوغی‌های شهر فراموش شده است. این جوانان سه‌شنبه‌های شهر را معطر به نام و یاد مبارک آن حضرت کرده‌اند.

,

 

,

وی تصریح کرد: این طرح مقدمه‌ای است برای یادآوری از عزیزترینی که در این شلوغی‌های شهر، غریب‌ترین شده است.

,

 

,

مسئول طرح سه‌شنبه‌های مهدوی گفت: یکی از اهداف اصلی این طرح این است که مردم در فضای شهر با صاحب اصلی مکان و زمان آشنا شوند و یاد حضرت در دل‌های مردم زنده شود.

,

 

,

کاظمی‌تبار افزود: این طرح با همت جوانان انقلابی برپا شده است تا یادی کنیم از کسی که همیشه به یاد ماست.

,

 

,

وی اضافه کرد: همان‌طور که نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در نماز جمعه گفتند: هر امری که فرد فرد جامعه را به یاد حضرت مهدی(عج) بیندازد، کار خیر است.

,

 

,

مسئول طرح سه‌شنبه‌های مهدوی گفت: امید داریم این کار کوچک در محضر حضرت صاحب‌الزمان(عج) مورد قبول واقع شود.

,

 

,

کاظمی‌تبار افزود: یکی از برنامه‌های این طرح توزیع نذری است که به نیت سلامتی امام زمان(عج) و توسط مردم و همکاری و مشارکت افراد در این گروه تهیه می‌شود.

,

 

,

وی اضافه کرد: نذر صلوات به نیت سلامتی و ظهور حضرت و همچنین ارائه محتوای فرهنگی با موضوع مهدویت از دیگر برنامه‌ها است که در قالب کارهای هنری توسط بانوان همکار در گروه تولید و توزیع می‌گردد.

,

 

,

مسئول طرح سه‌شنبه‌های مهدوی گفت: از اتفاقات جالب توجه که در سه‌شنبه‌های مهدوی افتاده است، علاقه همسایگان و مردم شهر و نهایت همکاری آن‌ها با این گروه است و اتفاق ارزشمند دیگر سوالات مردم به خصوص جوانان و اشتیاق به کسب آگاهی نسبت به امام زمان(عج) بوده است.

,

 

,

کاظمی‌تبار افزود: از دیگر برنامه‌هایی که برای این طرح در آینده پیش‌بینی کردیم، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی، کتاب و صنایع دستی خواهد بود.

,

 

,

وی تصریح کرد: بخشی از عایدات این کار به تولیدکنندگان و صاحبان محصولات نمایشگاهی در جهت حمایت از کار، سرمایه و کالای بومی استان اختصاص خواهد یافت و بخشی از آن صرف فعالیت‌های گروه به نیت سلامتی و ظهور امام زمان(عج) خواهد شد.

,

 

,

مسئول طرح سه‌شنبه‌های مهدوی گفت: هزینه‌های این طرح کاملا به صورت مردمی جمع‌آوری می‌گردد. در اوایل فعالیت این گروه هزینه‌ها توسط اعضای تیم تأمین می‌شد که به پیشنهاد مردم صندوق جمع‌آوری نذر سلامتی امام زمان(عج) تهیه و کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد.

,

 

,

کاظمی‌تبار افزود: با توجه به این که قصد داریم طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در چند نقطه شهر برگزار شود، از دستگاه‌های فرهنگی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط که همه فعالیت‌ها و برنامه‌های دولت جمهوری اسلامی بایستی بر مدار مهدویت تنظیم شود، انتظار داریم در راستای گسترش این کار خیر با این جوانان مؤمن و انقلابی همکاری داشته باشند.

,

 

,

وی تصریح کرد: در صورتی که هیچ حمایتی هم از هیچ ارگانی نداشته باشیم، ما به عنوان جوانان انقلابی به صورت آتش به اختیار وظیفه خود می‌دانیم که در گسترش فرهنگ مهدوی نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

,

 

,

مسئول طرح سه‌شنبه‌های مهدوی گفت: همزمان با وداع با اولین شهید مدافع حرم خراسان جنوبی، مراسم سه‌شنبه‌های مهدوی در بیرجند در هفته گذشته به شهید مرتضی بصیری‌پور تقدیم شد.

,

 

,

کاظمی‌تبار اظهار کرد: در پایان از جوانان هنرمند و دوستدار حضرت حجت(عج) در استان خراسان جنوبی و شهر بیرجند دعوت می‌کنیم تا با نیت و قلوب پاک خودشان، با همکاری در این طرح که خالصانه متعلق به مولاست، قلب نازنین حضرت را خشنود کنند و بتوانیم طرحی نو دراندازیم و شهرمان را از عطر یاد حضرت صاحب‌الزمان(ع) معطر کنیم و با قلب و جانمان برای ظهور منجی عالم بشریت که حلال تمام مشکلات و رنج‌هاست دست به دعا بر می‌داریم و می‌گوییم: چه آرزویی بهتر از شما؛ اللهم عجل لولیک الفرج.

,

 

,

این طرح، سه‌شنبه‌شب‌های هر هفته در نزدیکی میدان اول بلوار آیت‌الله شهید مدرس بیرجند برگزار می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه