اخبار داغ

حال و هوای شهر کاظمین در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)+ تصاویر

حال و هوای شهر کاظمین در سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)+ تصاویر
صدها هزار نفر از محبان اهل بیت، از سراسر جهان برای برگزاری سالگرد شهادت امام موسی کاظم(ع)، خود را به شهر کاظمین رساندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ صدها هزار نفر از محبان اهل بیت (ع) از سراسر جهان، به مناسبت  سالگرد شهادت امام موسی کاظم (ع)، خود را به شهر «کاظمین» واقع در استان «بغداد» عراق رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

هم زمان با ۲۵ ماه رجب و مقارن با سالروز شهادت هفتمین امام شیعیان، دوستداران ولایت و امامت با حضور در شهر کاظمین، مراسم عزاداری با شکوهی را در اطراف حرم مطهر برپا کردند.

,

شهر کاظمین در ۲۴ ساعت گذشته شاهد خیل گسترده زائران امام موسی کاظم(ع) بوده است؛ فارغ از تحولات سیاسی مربوط به انتخابات پارلمان عراق، محبان اهل بیت سرگرم برپایی آیین‌های معنوی عزاداری در جوار بارگاه مطهر امام موسی کاظم (ع) و امام جواد(ع) هستند.

,

رسانه های عراقی اعلام کردند ده ها هزار زائر خارجی از طریق مرزهای زمینی و هوایی کشور عراق برای شرکت در این مراسم، خود را به شهر کاظمین رسانده اند.

,

هرساله به مناسبت سالگرد شهادت امام موسی کاظم(ع)، شیعیان از شهرهای مختلف عراق و خارج این کشور، پیاده به سمت کاظمین به راه می‌افتند و در شب شهادت امام موسی کاظم (ع)، حضور جمعیت ىر این شهر مقدس به اوج خود می‌رسد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه