اخبار داغ

جانشین فرمانده انتظامی ویژه کیش:

طرد 480 نفرازاتباع بیگانه بدون مجوز درایام نوروز از کیش

طرد 480 نفرازاتباع بیگانه بدون مجوز درایام نوروز از کیش
جانشین فرمانده انتظامی ویژه کیش با اعلام رضایتمندی بالای گردشگران از خدمات پلیس از طرد 480 نفر از اتباع بیگانه و تعدادی از افراد ولگرد و لامکان در جزیره کیش درایام نوروز خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کیش پرس، سرهنگ قاسم پوریائی جانشین فرمانده انتظامی ویژه کیش  در حاشیه جلسات هفتگی مردمی پلیس 197 با تبریک سال نو واعیاد ماه رجب اظهار کرد: با نزدیک شدن به آستانه نوروز پلیس کیش با برنامه ریزی های ویژه جهت ایجاد شرایط امن و مطلوب برای کیشوندان و گردشگران اقدام به برگزاری جلسات متعدد و هماهنگی و هم افزایی با نهادهای مختلف فعال در جزیره کیش همچنین برگزاری جلسات قرارگاه امام علی(ع) ویژه رده های انتظامی ویژه کیش تدابیر خاصی اتخاذ کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس,

وی افزود: در این راستا در ایام نوروز با توجه به گردشگر پذیربودن جزیره کیش وافزایش چند برابری جمعیت نیروی انتظامی ویژه کیش اقدام به برپایی 4 ایستگاه ثابت در نقاط پرتردد و پرجمعیت مانند بندر، اسکله تفریحی، پارک مرجان و سیمرغ و کشتی یونانی کرد.

,

سرهنگ پوریائی با اشاره به فعالیت شبانه روزی پلیس در ایستگاه های پرجمعیت و حضور گردشگران تا پاسی از شب ادامه داد: با توجه به تعداد 215 هزار نفر مسافرهوایی با یک هزار و 844 پرواز ورودی و خروجی، 165 هزار نفرمسافر دریایی ورودی و خروجی همچنین 32 هزار خودروی ورودی و خروجی درجزیره کیش پلیس در تمام ساعات شبانه روز در سطح شهراز ابتدای اجرای طرح نوروزی از تاریخ 27 اسفند 96 تا 14 فروردین 97 حضور داشته و به صورت محسوس و نامحسوس اقدام به رصد و ارائه خدمات کرده است.

,

طرد 480 نفر از اتباع خارجی در نوروز از کیش

, طرد 480 نفر از اتباع خارجی در نوروز از کیش,

وی با بیان اینکه درهر ایستگاه ثابت پلیس دفاترنظرسنجی جهت دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادت گردشگران و کیشوندان قرار داده شده بود ازمیزان بالای رضایتمندی مردم خبرداد و اضافه کرد: حضور مستمروگسترده پلیس در جزیره موجب شد تا 480 نفرازاتباع خارجی بدون مجوزدر ایام نوروز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی به کشورهای خود بازگردانده شوند.همچنین افراد لامکان و ولگرد نیز پس از شناسایی با هماهنگی دستگاه قضایی از جزیره طرد شدند.

,

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش تاکید کرد: با توجه به اینکه طبق اعلام ناجا در ایام نوروز در سطح کشور 9 درصد افزایش تصادفات منجر به فوت اتفاق افتاده است در جزیره کیش خوشبختانه تصادف فوتی و جرحی جدی در ایام نوروز وجود نداشت و تنها یک مورد تصادف سنگین به دلیل سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل خودرو اتفاق افتاد که در این حادثه نیز راننده با مشکل جدی مواجه نشد.

,

توقیف 62 خودروی متخلف در نوروز 97 در سطح شهر

, توقیف 62 خودروی متخلف در نوروز 97 در سطح شهر,

وی همچنین به 62 مورد توقیف خودروهای متخلف در ایام نوروز اشاره کرد و افزود: فرهنگ بالای ترافیک جزیره کیش به عنوان یکی از جاذبه های کیش امروزه به صورت یک برند در کشورمطرح است و پلیس کیش در راستای حفظ و حراست از این فرهنگ با هر گونه تخلف به صورت جدی و قاطع برخورد می کند.

,

سرهنگ پوریائی در ادامه با بیان گزارشی از فعالیت های نیروی انتظامی در ایام نوروز افزود: 17 مورد از اسناد، اشیاء، پول و کالای گمشده مسافران توسط ایستگاه ها پلیس پیدا و به صاحبان آن ها تحویل شده.

,

یافتن 161 مورد از کودکان، افراد کهنسال و حواس پرت و تحویل به خانواده های آنان از دیگر مواردی است که جانشین فرماندهی انتظامی ویژه کیش به آن ها اشاره کرد و افزود: 211 مورد امداد رسانی به مسافران به شکل های گوناگون، یک هزار 682 مورد راهنمایی مسافران در سطح جزیره، بندر و فرودگاه از فعالیت های پلیس در ایام نوروز است.

,

وی با اشاره به ثبت 702 مورد تقدیر در ایستگاه های نوروزی پلیس توسط گردشگران افزود: در میان تقدیرهای کتبی و شفاهی بی شمار از خدمات پلیس وجود چند مورد انتقاد نیز طبیعی است که به آن ها نیز رسیدگی شد.

,

تحقیق و تفحص ادامه دارد

, تحقیق و تفحص ادامه دارد,

به گفته سرهنگ پوریائی در رابطه با مشکلاتی که برای تعدادی از گردشگران در ایام نوروز به دلیل مصرف مشروبات الکی دست ساز و غیر بهداشتی به وجود آمده و منجر به فوت چند تن از مصرف کنندگان شده بود پلیس در حال پیگیری و تحقیق می باشد.

,

وی همچنین در خصوص کشف مشروبات الکی در بندر کیش نیز اضافه کرد: مشروبات یاد شده در بندر و قبل از ورود به کیش شناسایی و توقیف شد و در این رابطه نیز پلیس در حال تحقیق و تفحص است.

,

جانشین فرمانده انتظامی ویژه کیش از کشف مجموع 12 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح شهرو بندر کیش خبرداد و افزود: با توجه به نظارت و حضور مستمر پلیس در سطح شهر و مبادی ورودی این مواد به صورت خرد در بخش های مختلف شهر کشف و جمع آوری شد.

,

خودروهای چراغ گردان نظارت بر حمل و نقل باید تغییر رنگ بدهند

, خودروهای چراغ گردان نظارت بر حمل و نقل باید تغییر رنگ بدهند,

وی در رابطه با خودروهایی با آرم و چراغ گردان شبیه به خودروهای گشت پلیس راهور نیز اظهار کرد: این خودروها به تعداد محدود متعلق به حمل و نقل بوده و جهت نظارت بر فعالیت های ناوگان حمل و نقل عمومی( تاکسی و مینی بوس) در سطح شهر حضور دارند و فعالیت آن ها به هیچوجه با فعالیت های پلیس راهور تداخل ندارد.

,

این مقام مسئول در نیروی انتظامی ویژه کیش تصریح کرد: چراغ گردان براساس قانون یا متعلق به نیروی های امدادی، یا نیروهای پلیس و یا خودروهای خدماتی است اما در رابطه با این خودروها که متعلق به معاونت حمل و نقل کیش است صحبت شده تا رنگ پوشش و طرح که افراد را به اشتباه انداخته و تصور می کنند خودروهای یاد شده خودروهای راهور است تغییراتی صورت پذیردو

,

سرهنگ پوریایی با اشاره به اینکه در جزیره کیش معتاد متجاهر دیده نمی شود خاطر نشان کرد: حضور افراد لامکان و ولگرد و افراد غیر موجه در سطح شهر از خطوط قرمز پلیس است و پلیس با هرگونه شرایطی که امنیت مردم را به خطر انداخته و موجب سلب آرامش و آسایش و احساس امنیت در مردم شود قاطعانه برخورد می کند.

,

جزیره کیش با 37 هزار نفر جمعیت در میان آب های نیلگون خلیج فارس در ایام نوروز پذیرای بیش از 220 هزار گردشگرنوروزی بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه