اخبار داغ

ورود به فضای مجازی بدون آگاهی، آسیب زاست/ مراقب کلاهبرداران سایبری باشیم

ورود به فضای مجازی بدون آگاهی، آسیب زاست/ مراقب کلاهبرداران سایبری باشیم
کارشناسان پلیس فتای شهرستان میاندوآب،ورود به فضای مجازی را بدون آگاهی از آسیب های فضای مجازی و زمینه ساز در معرض تهدید و آسیب قرار گرفتن عنوان کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از زرین خبر،  کارگاه  آشنائی با تهدیدات فضای مجازی ویژه جامعه هدف بهزیستی با مشارکت اداره بهزیستی و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور کارشناسان پلیس فتای شهرستان میاندوآب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

در این مراسم که امروز برگزار شد، رئیس اداره بهزیستی میاندوآب در سخنانی با اشاره به اهمیت فضای مجازی در دوره کنونی، اظهار کرد: امروزه فضای مجازی به بخش جدایی ناپذیر در زندگی تبدیل شده است و همه افراد کم و بیش با آن سر و کار دارند.

,

علی کریمی با بیان اینکه فضای مجازی هم تهدیداتی دارد و هم فرصت هایی، افزود: متاسفانه فضای مجازی سبب بروز برخی آسیب های اجتماعی شده است که لازم است در این زمینه هوشیاری و آگاهی های لازم به خانواده ها داده شود.

,

در ادامه این مراسم، کارشناسان پلیس فتای شهرستان میاندوآب با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تبدیل کردن تهدیدات به فرصت، در سخنانی به آسیب ها و تهدیدات فضای مجازی اشاره کردند.

,

شیخ نژاد با بیان اینکه برخی افراد به دلیل ناآگاهی از آسیب های فضای مجازی و تهدیدات آن در امان نمی مانند، افزود: البته تهدیدات و آسیب ها تنها شامل افراد کم سواد و دارای تحصیلات پایین نیست بلکه هستند افرادی که دارای تحصیلات بالایی بوده ولی از دام افراد در فضای مجازی در امان نمانده اند.

,

وی با توصیه به توجه به هشدارهای پلیسی در زمینه استفاده از فضای مجازی، گفت: در فضای مجازی افراد دارای نقاب هستند و با هویت واقعی افراد آشنا نیستیم و هستند کسانی که برای شکار طعمه وارد این فضا شده اند و لذا باید هوشیار بود.

,

شیخ نژاد هم چنین در مورد شگردهای هکرها و مجرمان برای اخاذی و کلاهبرداری از شهروندان توضیحاتی ارائه داد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه