اخبار داغ

رئیس حوزه هنری استان قم:

نخستین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در قم برگزار می شود

نخستین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد در قم برگزار می شود
رئیس حوزه هنری استان قم با اشاره به تشکیل گروه تئاتر بچه های مسجد در 10 پایگاه،گفت: نخستین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد با همکاری شهرداری و کانون فرهنگی مساجد در قم برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مجدالدین معلمی در گفتگو با قم فردا با اشاره به سینمای های کشور، اظهار داشت: در حال حاضر یک سوم سینماهای کشور در دست حوزه هنری می باشد و پخش فیلم جزء مهمی از رسالت های حوزه هنری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

وی ادامه داد: استان قم در بحث شعر آئینی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و جزء سه استان برتر در این زمینه می باشد.

,

رئیس حوزه هنری استان قم با اشاره به اینکه قم در عرصه خوشنویسی دارای جایگاه بین المللی است، ابراز داشت:هنرمندان قمی هرساله در جشنواره های مختلف کشوری افتخار کسب می کنند  به طوری که هرسال حداقل یک نفر جز 5 هنرمند برتر از قم می باشد.

,

وی اضافه کرد: امسال نیز دو نماینده هنرمند در بخش های هنری شامل نقاشی و کاریکاتور داریم که از افتخارآفرینان استان می باشند ضمن اینکه در رشته های گرافیک در سطح بین المللی افتخاراتی را کسب کرده ایم.
معلمی با اشاره به گروه تئاتر بچه های مسجد، خاطرنشان کرد: یکی از دستاوردهای مهم هنری در قم تشکیل گروه تئاتر بچه‌های مسجد می باشد که این پایگاه در 10 مسجد شکل گرفته است.

,
,

وی عنوان داشت: در این راستا نخستین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد با همکاری شهرداری و کانون فرهنگی مساجد در قم برگزار می گردد.

,

رئیس حوزه هنری استان قم با اشاره به تولید واجرای چهار داستان بصورت پرده خوانی در مدارس استان ، گفت: برگزاری کارگاه تولید اثر نقاشی انقلاب به زودی تحقق می یابد البته با برگزاری این کارگاه ها در ابتدای سال جاری 15 اثر ارزشمند در حوزه هنر انقلابی تولید شد.

وی ادامه داد: در ماه‌های نخست سال 2 کتاب در حوزه خاطرات رزمندگان دفاع مقدس وارد بازار کتاب شده و امیدواریم تا پایان سال 10 کتاب دیگر را که آماده چاپ است، عرضه کنیم.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه