اخبار داغ

رشد 88 درصدی واردات در سالی که گذشت

رشد 88 درصدی واردات در سالی که گذشت
مدیر کل گمرک استان از صادرات بیش از ۱۴۰ هزار دلار کالا از گمرک استان خبر داد و گفت: در این راستا واردات استان نیز ۸۸ درصد افزایش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛جمال خشوعی در گفت و گو با نافع، با بیان اینکه در سال گذشته ۱۴۰ میلیون و ۸۷۷ هزار دلار کالا به وزن ۵۰۵ میلیون و ۱۱۷ هزار تن از گمرک استان صادر شده است افزود: در این راستا در سال گذشته شاهد افزایش ۷درصدی صادرات بوده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, با نافع,

 

,

وی در ادامه عمده صادرات استان را کشمش، لبنیات، سفال، سیمان و سیب زمینی عنوان کرد و گفت: در این راستا کشمش ۲۴درصد از کل صادرات ، لبنیات ۱۲درصد، سفال۱۱درصد، سیمان درصد و سیب زمینی ۵درصد از صادرات را به خود اختصاص در سال داده اند.

,

 

,

خشوعی با اشاره به کاهش ۲۸درصدی صادرات کشمش در سال ۹۶نسبت به سال۹۵و کاهش ۳۰درصدی صادرات سیمان تصریح کرد: در صادرات محصول سیب زمینی در سال ۹۶ ۷درصد رشد داشته ایم‌.

,

 

,

مدیر کل گمرک استان با اعلام اینکه بیش از ۹۰ درصد واردات  مواد اولیه و خط تولید است گفت: در سال گذشته ۵۲ میلیون و ۸۵۲ هزار دلار کالا با وزن ۱۷میلیون و ۷۲۱هزار تن از کشور های آلمان، چین، ترکیه، عمان، امارات به استان وارد شده است که در این راستا شاهد افزایش ۸۸ درصدی در زمینه واردات بودیم.

,

 

,

وی در پایان با اشاره به افزایش واردات مواد اولیه و خط تولید یادآور شد: این مهم نشان از راه اندازی و فعالیت کارخانجات دارد به گونه ای که هر اندازه واردات افزایش یابد اشتغال نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه