اخبار داغ

کارشناس صنایع و معادن سیریک:

کارخانه پلاستفوم سیریک تنها کارخانه تولید فوم شرق هرمزگان/ اشتغالزایی 115 نفری با استفاده از مواد و نیروهای بومی

کارخانه پلاستفوم سیریک تنها کارخانه تولید فوم شرق هرمزگان/ اشتغالزایی 115 نفری با استفاده از مواد و نیروهای بومی
کارشناس امور صنایع و معادن صنعت معدن تجارت شهرستان سیریک افزود: کارخانه پلاستفوم شهرستان سیریک با زیر بنای 1680 متر مربع در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع با هدف تولید فوم های سقفی و دیواری با سرمایه گذاری یک میلیارد و 500 میلیون تومانی در شهرک صنعتی روستای میشی راه اندازی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال نیکوفر کارشناس امور صنایع و معادن صنعت معدن تجارت شهرستان سیریک در گفتگو با خبرنگار آذینی گفت: کارخانه پلاستفوم شهرستان سیریک تنها کارخانه شرق هرمزگان است که با مواد و تجهیزات کاملا ایرانی در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با استانداردهای روز دنیا انواع فوم تولید می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذینی ,

وی اظهار کرد: این کارخانه در دو شیفت صبح و عصر روزانه یک تن انواع قالب های فوم تولید و روانه بازارهای مصرف استان هرمزگان می کند.

,

نیکو فر  یادآور شد: در این کارخانه بطور مستقیم 15 نفر و غیر مستقیم بیش از 100 نفر مشغول فعالیت هستند که همه نیروهای به کار گیری شده در این واحد تولیدی بومی هستند.

,

کمال نیکوفر کارشناس امور صنایع و معادن صنعت معدن تجارت شهرستان سیریک اضافه کرد: محصولات تولیدی در این کارخانه به تمام شهرستان های  استان و برخی شهرستان های استان های همجوار ارسال می شود.

,

این مسئول تصریح کرد: در شهرستان سیریک بیش از 16 واحد صنعتی تولیدی با سرمایه گذاری بالغ بر 18 میلیارد تومان مشغول فعالیت هستند.

,

شهرستان 45 هزار نفری سیریک در 175 کیلومتری شرق مرکز استان هرمزگان قرار دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه