اخبار داغ

ابقای صادق یا مشروط !

ابقای صادق یا مشروط !
از ابتدای شروع به کار دولت دوازدهم گمانه زنی های زیادی برای تغییر و جابجایی استاندار قم وجود داشته و حتی در برخی مواقع از عدم توافق بین معاون اول رئیس جمهور و یکی از نمایندگان استان بر روی گزینه نهایی صحبت می شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قم فردا، هنوز 24 ساعت از آخرین دیدارهای استاندار قم با مراجع عظام و علما در سال جدید نگذشته بود که پالس های مثبت از عملکرد  وی از پاستور رسید،پالس هایی که نشان داد فعلا تلاش های برخی از جریان های سیاسی برای برکناری صادقی بی نتیجه مانده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,

رحمانی فضلی وزیر کشور دیروز در حاشیه جلسه دولت در خصوص تغییرات در استانداری قم گفت: در حال حاضر راهبرد وزارت کشور ادامه کار با استانداران موجود است و برنامه ای برای تغییر استاندار قم نداریم و ایشان باید با قوت به کار خود ادامه دهند.

,

این در حالی است که از ابتدای شروع به کار دولت دوازدهم گمانه زنی های زیادی برای تغییر و جابجایی استاندار قم وجود داشته و حتی در برخی مواقع از عدم توافق بین معاون اول رئیس جمهور و یکی از نمایندگان استان بر روی گزینه نهایی صحبت می شد.

,

با این وجود در طی این ماه ها صادقی در پاسخ به تمامی این گمانه زنی ها از جدیت در کارش سخن گفت اما در این میان برخی از اصلاح طلبان و رسانه های آن ها همواره از تغییر و رفتن صادقی خبر می دادند که محقق نشد.

,

امیرآّبادی و ذوالنور دو تن از نمایندگان قم از عملکرد استاندار قم رضایت دارند و از سوی دیگر ارتباط نزدیک صادقی با مراجع عظام تقلید موجب شده تا وزیر کشور با تردیدهای بیشتری به گزینه های دیگر فکر کند.

,

به هر حال خود روحانی بیش از هر کسی بر اهمیت قم و مراجع عظام تقلید در همراه سازی مردم و ارکان نظام با خود واقف است و هرگز تمایل ندارد این رابطه کم رنگ شود به همین خاطر وی نیز با روی کار آمدن فردی موافق است که رابطه دولت و قم را بهبود ببخشد نه این که کمرنگ کند.

,

از سوی دیگر ادامه کار صادقی بیش از این که منافع جریان های سیاسی را تامین کند به نفع مردم قم است،وی در طی چند سال گذشته به خوبی توانسته ارتباط خوبی با مسئولان و علما ایجاد کند و اگر بتواند در جذب منابع نیز موفق تر از قبل کار کند می تواند کارنامه قابل قبولی در پایان دوره مسئولیتش از خود برجای بگذارد.

,

حال گذر زمان نشان خواهد داد که آیا رحمانی فضلی در گفتار خودش صادق است یا ابقای صادقی مشروط بوده و شاهد تغییرات در آینده خواهیم بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه