اخبار داغ

مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران:

حمایت از کالای ایرانی مصداق اقتصاد مقاومتی است/با حمایت از تولید داخلی اشتغال ایجاد کنیم

حمایت از کالای ایرانی مصداق اقتصاد مقاومتی است/با حمایت از تولید داخلی اشتغال ایجاد کنیم
مدیرخدمات شرکت نفت و گازگچساران گفت:با حمایت از کالای ایرانی علاوه بر بی نیازی کشور به کالاهای خارجی می‌توانیم زمینه اشتغال پایدار را فراهم کنیم و از سوی دیگر از خروج ارز به جهت واردات کالاهای مشابه جلوگیری می‌شود که این خود یکی از دغدغه های اصلی اقتصادی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب جنوب،شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به واسطه دومین تولید کننده نفت در کشور نقش بسزایی در اقتصاد ایران اسلامی دارد حال انکه تولید روزانه ۶۳۰ هزار بشکه نفت دراین شرکت با وجود قرار گرفتن تأسیسات آن در حوزه جغرافیایی چهار استان نشان از ویژگی این شرکت دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آفتاب جنوب,

بی‌تردید یکی از مدیریت‌هایی که در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نقش مهمی در اجرایی نمودن شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) دارد مدیریت خدمات است .

,

از پروژه‌های عمرانی وبهسازی نظیر پارک‌ها ،اماکن ومنازل گرفته تا سرویس‌دهی و خدمات به بیش از7هزار پرسنل در سطح این شرکت و مدیریت اردوگاه‌های تأسیسات و نظارت بر کار پیمانکاران در زیر مجموع‌ ای قرار گرفته است که مدیریت آن برعهده "علی کردلو" یکی از مدیران پر تلاش وخستگی ناپذیر شرکت نفت و گازگچساران است.

,

با حمایت از تولید داخل اشتغال ایجاد کنیم

, با حمایت از تولید داخل اشتغال ایجاد کنیم,

علی کردلو،مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گازگچساران که همواره نگاه ویژه‌ای به حمایت از کالای ایرانی دارد، در گفت‌وگو با این پایگاه خبری تحلیلی با اشاره به تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی،گفت: حمایت از کالای ایرانی به معنی اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی است و اگر در تمام کشور دست به دست همه بدهیم بی تردید با اجرایی و عملی کردن حمایت از کالای ایرانی می توانیم زمینه اشتغال را نیز فراهم کنیم.

,

درعمل حامی کالای ایرانی باشیم

, درعمل حامی کالای ایرانی باشیم,

وی افزود: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام حمایت از کالای ایرانی مزین شده است مدیریت خدمات نقش بسزایی در اجرایی شدن این شعار دارد که باید بدانیم برای تحقق پیدا کردن حمایت از کالای ایرانی هر یک از ما به سهم خود نه تنها در شعار بلکه درعمل باید حامی کالای ایرانی باشیم.

,

مدیرخدمات شرکت نفت وگازگچساران تصریح کرد: باید باور داشته باشیم که فقط مردم ایران می‌توانند به توسعه اشتغال و افزایش کیفیت تولیدات کالای ایرانی کمک نمایند.

,

کردلو درادامه تصریح کرد: از طرفی همه می‌دانیم افزایش کیفیت در تولیدات داخلی برای رقابت با محصولات خارجی راه سختی است اما با کمک هم می توانیم به یک هدف مشترک که همان حمایت از کالای ایرانی است دست پیدا کنیم.

,

جلوگیری از خروج ارز با خرید کالای ایرانی

, جلوگیری از خروج ارز با خرید کالای ایرانی,

وی اظهار کرد: باید بدانیم با حمایت از کالای ایرانی علاوه بر بی نیازی کشور به کالاهای خارجی می‌توانیم زمینه اشتغال پایدار را فراهم نماییم و از سوی دیگر از خروج ارز به جهت واردات کالاهای مشابه جلوگیری می‌شود که این خود یکی از دغدغه های اصلی اقتصادی است.

,

خرید کالای خارجی در صنعت نفت ممنوع است

, خرید کالای خارجی در صنعت نفت ممنوع است,

مدیر خدمات شرکت نفت وگاز گچساران بیان کرد: لذا باتوجه به پتانسیل موجود در مدیریت خدمات این شرکت کارگروهی در این خصوص تشکیل شده و تأکیدات لازم بر حمایت از کالای ایرانی و جلوگیری از خرید هر نوع تولید خارجی که مشابه داخلی دارد ممنوع شده است.

,

کردلو بیان کرد: در این خصوص مقرر شده است امور فرهنگی به عنوان یکی از زیرمجموعه های مدیریت خدمات با هماهنگی شورای فرهنگی با انجام کارهای تبلیغاتی و مشوقی در بین خانواده های صنعت نفت برنامه های ویژه ای دراین خصوص  تدارک ببیند که به همین منظور و به جهت نظارت بهتر کمیته بررسی خرید کالا نیز تشکیل شده است تا عملکرد زیر مجموعه خدمات پایش شود .

,

توجه به کیفیت تولیدات

, توجه به کیفیت تولیدات,

مدیر خدمات شرکت نفت و گاز گچساران  افزود: از آنجا که عرضه ، تقاضا ، تولید و مصرف کننده لازم و ملزوم هم هستند امید است که در این راستا تولید کنندگان فهیم و سخت کوش کشورمان به کیفیت تولیدات خود اهتمام ورزند تا موجب جلب اعتماد و بازار برای خرید کالای ایران توسط مصرف کنندگان شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه