اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر:

استاد دانشگاه ازاد توهین کننده به شهید رئیسعلی دلواری به کمیته انظباطی ارجاع داده شد

استاد دانشگاه ازاد توهین کننده به شهید رئیسعلی دلواری به کمیته انظباطی ارجاع داده شد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهرگفت: بزودی با تکمیل این گزارش ها موضوع در کمیته انضباطی مورد رسیدگی قرار می گیرد و در صورت اثبات و تایید توهین استاد دانشگاه نسبت به جایگاه شهید دلواری، قانونی و متناسب با شأن رئیسعلی دلواری با استاد خاطی برخورد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اسماعیل عبدالهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر در گفت و گو با خبرنگار سپاس، در خصوص ادعای مطرح شده نسبت به اهانت یکی از اساتید این واحد دانشگاهی به شهید رئیسعلی دلواری، با بیان این که این اتفاق در روز 22 اسفند ماه سال 97 گزارش شده است، گفت: یک روز بعد از این گزارش جلسه ای با حضور مسئولان دانشگاه تشکیل دادیم و موضوع به معاون آموزشی دانشگاه به عنوان رئیس کمیته انضباطی اعضای هیأت علمی ارجاع داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات عید نوروز با امام جمعه دلوار صحبت کردیم و به ایشان اطمینان دادیم که به این موضوع رسیدگی می شود و از این استاد دانشگاه هفته آینده برای ارائه توضیحات در خصوص این موضوع دعوت شده است.

,

عبدالهی با اشاره به اینکه در شهرستان دشتی و تنگستان هم ائمه جمعه از رسانه ای شدن و دامن زدن به این ماجرا گله کردند، اظهار داشت: به دلیل حساسیت های سیاسی و قومی قرار نبود ایشان این موضوع را رسانه ای کند.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با بیان اینکه هنوز به اطلاعات جامعی نسبت به موضوع نرسیدیم، گفت: از تک تک دانشجویانی که در کلاس مربوطه حاضر بودند گزارش خواستیم. با تکمیل این گزارش ها موضوع در کمیته انضباطی مورد رسیدگی قرار می گیرد و در صورت اثبات و تایید توهین استاد دانشگاه نسبت به جایگاه شهید دلواری، قانونی و متناسب با شأن رئیسعلی دلواری با استاد خاطی برخورد می شود.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با اشاره به جایگاه رفیع شهید رئیسعلی دلواری گفت: شهید دلواری جزو خطوط قرمز دانشگاه آزاد اسلامی و کشور است. وقتی مقام معظم رهبری این شخصیت را مورد تکریم قرار می دهند تکلیف ما روشن است.

,

امام جمعه شهر دلوار در نخستین نماز جمعه سال جاری با اشاره به اهانت به مقام سردار شهید رئیسعلی دلواری توسط یکی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر، گفته بود: متاسفانه شاهدیم افرادی به عنوان استاد دانشگاه در کلاس درس دانشگاه آزاد به سردار شهید رئیسعلی دلواری که از افتخارات این کشور و نام او بارها و بارها مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفته است آشکارا اهانت می کنند و مسئولین دانشگاه هم به سادگی از کنار این رفتار نادرست می گذرند.

,

گفتنی است که این خبر در رسانه های ملی نیز منتشر شده است و این امر باعث نارضایتی مردم شهرستان تنگستان شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه