اخبار داغ

در گفتگو با دانا مطرح شد؛

انتقاد کارگردان سینما به پخش نشدن برنامه دوردهی/ پوران درخشنده: مگر چه گفتم یا چه پوششی داشتم که برنامه پخش نشد؟

انتقاد کارگردان سینما به پخش نشدن برنامه دوردهی/ پوران درخشنده: مگر چه گفتم یا چه پوششی داشتم که برنامه پخش نشد؟
پوران درخشنده کارگردان سینما گفت: وقتی که قرار است یک نفر به برنامه ای دعوت شود و همه شرایط فراهم می شود و در برنامه شرکت می کند و سوال هایی از او پرسیده می شود، چرا پخش نمی شود؟ علت را هم که می پرسیم پاسخ قانع کننده ای نمی دهند. تنها می گویند که اشکال دارد، خب به ما بگویید که اشکالش چیست؟ همان موقع می توانستید بگویید که چه اشکالی دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز پوران درخشنده تهیه کننده و کارگردان سینمای ایران در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت: بالاخره پخش این فصل از دورهمی هم تموم شد، در حالی که من مات و مبهوت با خودم فکر کردم، چرا قسمتی که تو درش بودی پخش نشد؟ مگه من چی گفته بودم و یا چه پوششی داشتم که نباید پخش می شد؟ پیگیر که شدم گفتن اشتباه از ما بوده و می خواهیم قسمت شما را دوباره ضبط کنیم، هر چه تلاش کردم، موفق به گرفتن جواب درستی برای سوالم نشدم، حالا من ماندم و جواب این پرسش به راستی مشکل اصلی چه بود که برنامه پخش نشد، با ضبط مجدد چه چیزی می خواهد تغییر کند؟ من که همان پوران درخشنده هستم با همان نگاه پرسشگر... 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

خبرنگار دانا در این رابطه گفتگویی کوتاه با این کارگردان سینما ترتیب داد. وی در پاسخ به این پرسش که ماجرا از چه قرار بوده است گفت: این سوال را من دارم که علت این که برنامه من پخش نشد چیست؟ من می خواستم که این برنامه پخش شود.

,

وی افزود: وقتی که قرار است یک نفر به برنامه ای دعوت شود و همه شرایط فراهم می شود و در برنامه شرکت می کند و سوال هایی از او پرسیده می شود، چرا پخش نمی شود؟ علت را هم که می پرسیم پاسخ قانع کننده ای نمی دهند. تنها می گویند که اشکال دارد، خب به ما بگویید که اشکالش چیست؟ همان موقع می توانستید بگویید که چه اشکالی دارد.

,

درخشنده در ادامه گفت: با مهران مدیری که تماس گرفتم جواب تلفن را نداد. به همین دلیل با سید مصطفی احمدی تهیه کننده برنامه دورهمی تماس گرفتم و علت را که جویا شدم فقط گفت برنامه ایراد داشته و دوباره با شما گفتگو می کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: این برنامه در اسفند ماه 96 ضبط شد و هنوز پخش نشده است. از من خواستند که 12 فروردین 97 دوباره به دورهمی بروم و گفتگو کنم اما نپذیرفتم، چون که گفتم اگر بیایم بازهم همان حرف ها را خواهم زد. من نمی فهمم دوباره ضبط کردن یک برنامه چه معنایی دارد.

,

کارگردان فیلم سینمایی "زیر سقف دودی" در پایان گفت: تنها حرف من این است که بالاخره باید جواب بدهند و بگویند که چرا پخش نشده است.

,

Image result for ‫صفحه اینستاگرام پوران درخشنده در مورد برنامه دورهمی‬‎

, Image result for ‫صفحه اینستاگرام پوران درخشنده در مورد برنامه دورهمی‬‎,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه