اخبار داغ

آیت‌الله امامی کاشانی در نماز جمعه تهران:

وحدت کلمه اصلی‌ترین وظیفه امروز جهان اسلام است

وحدت کلمه اصلی‌ترین وظیفه امروز جهان اسلام است
امام جمعه موقت تهران به تشریح سه ضلع اصلی مثلث شوم واشنگتن، تل‌آویو و ریاض پرداخت و گفت: امروز وحدت کلمه وظیفه اصلی جهان اسلام است چرا که تمام شعارهای دشمنان برای محو قرآن و شخص پیامبر اکرم(ص) است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تهران نیوز، آیت‌الله محمد امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران ضمن توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: دشمنان اسلام از همان قدیم مخالفت می‌کردند. وهابیت از همان ۳۰۰ سال قبل شروع به تفرقه‌افکنی بین مسلمانان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تهران نیوز,

وی افزود: برخی از این شیوخ وهابی خیلی فعال بودند و زبان‌های فارسی و عربی و قرائت قرآن را هم یاد گرفتند تا تاثیر بیشتری داشته باشند. از ۸۰ سال قبل هم دولت سعودی بر مبنای رشد دادن تکفیر و وهابیت شروع به کار کرد.

,

امام جمعه موقت تهران یادآور شد: مردم عادی از این موضوع خبر نداشتند اما این دسیسه به تدریج روشن شد و امروز مثلث شوم واشنگتن، تل‌آویو و ریاض شکل گرفته است.

,

آیت‌الله امامی کاشانی در ادامه با اشاره به جنایات این مثلث شوم در منطقه عنوان کرد: چند سال پیش بنده کتابی را مطالعه می‌کردم که دفاعیه یک دانشجوی دکتری در دانشگاه عربستان سعودی بود. این دفاعیه در سراسر اسلام پخش شد.

,

وی در تشریح این دفاعیه گفت: خلاصه مطلب این بود که خلاصه قیام امام حسین(ع) در برابر یزید، حرام چرا که یزید، خلیفه وقت بود و باید در برابر خلیفه مطیع بود. آن‌ها با طرح این موضوع می‌خواستند آثار ایثار و شهادت را از بین ببرند.

,

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: اگر قطره خون شهدایی که در سوریه و مناطق دیگر به زمین ریخت، دنبالش را بگیریم به گودال قتلگاه و خون مقدس سیدالشهدا(ع) می‌رسیم.

,

آیت‌الله امامی کاشانی ادامه داد: اکثر ادیان و مذاهب از روز عاشورا به بزرگی یاد می‌کنند. این خبیث عربستانی اخیرا نطقی کرده و گفته که ایران به نام صاحب الزمان(عج) می‌خواهد جهان اسلام را بگیرد.

,

وی با تاکید بر اینکه از اظهارات این جوان‌ تعجب نمی‌کنم، ابراز داشت: من بیشتر از علمای حجاز تعجب می‌کنم چرا که ما ۱۴۷۶ روایت مهدوی درباره منجی و مصلح در کتب معتبر اهل سنت داریم.

,

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: این مثلث شوم از سه ضلع قدرت آمریکا، سیاست صهیونیست و دو قدرت ایدئولوژی و پول سعودی است. کار ایدئولوژی شامل خالی کردن اسلام از محتوا می‌شود.

,

آیت‌الله امامی کاشانی با اشاره به روایات قرآنی تشریح کرد: ابوجهل هم می‌گفت من پول دارم و چون پول دارم، حاکم هستم.

,

وی وحدت کلمه را وظیفه اصلی جهان اسلام دانست و یادآور شد: وحدت کلمه در برابر طاغوت برای همه جهان اسلام اجباری است. امروز تمام شعارهای دشمنان برای محو قرآن و شخص پیامبر اکرم(ص) است.

,

امام جمعه موقت تهران بخش دیگر اظهاراتش را به تبیین شعار سال اختصاص داد و افزود: مسئله بازار ارز و پول یک حقیقتی است که بر دوش ما می‌باشد.

,

آیت‌الله امامی کاشانی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی همه ملت‌ها متحد شدند و نظرات و قلوب هم یکی و هم‌چنین تصمیم‌گیری‌ها هم مشترک و هماهنگ شد، شعار “حمایت از کالای ایرانی” محقق می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه