اخبار داغ

امام جمعه زاهدان:

برای حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی باید متکی به رهنمود های رهبر انقلاب باشیم/ امید نشانه ایمان و بزرگترین سرمایه در جامعه است

برای حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی باید متکی به رهنمود های رهبر انقلاب باشیم/ امید نشانه ایمان و بزرگترین سرمایه در جامعه است
امام جمعه زاهدان گفت: برای حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی باید متکی به رهنمود های رهبر انقلاب باشیم و با مشورت های ایشان با امید پیش برویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان با بیان اینکه بزرگترین واقعه دینی در درون غار حرا رخ داد و آخرین کتاب و معجزه پیامبر اکرم(ص) قران شریف نازل شد، افزود: درک شناخت پیامبر برای همه غیرممکن است، بزرگان و پیشوایان دین گفتند هر کسی فقط میتواند در حد توان خود به وصف پیامبر بپردازد، پیامبر(ص)متولد شد که انسانیت را در زمین گسترش دهد؛ پیامبر مکرم اسلام از بعد زمینی خود بسیار خاکی و افتاده بود و تواضع و فروتنی در وجود نازنین پیغمبر بسیار بود.
خطیب نماز جمعه زاهدان با بیان اینکه در هیچ جای دنیا رهبری وجود ندارد که با امتش این گونه با فروتنی رفتار کند، گفت: بعد دیگر شناخت پیامبر این بود که بسیار محبوب بود به طوری که تمام اعراب جاهل را در تسخیر خود قرار داد، ایشان در کوتاه‌ترین زمان تمدنی را تشکیل داد که بزرگترین تمدن‌ها را به مثل تمدن یونان وایران و مصر را به تسخیر تمدن خود کشید.
وی با بیان اینکه گرایش مذهبی مهم نیست آنچه مهم است عزت اسلامی برای امت اسلامی است، ادامه داد: مقام معظم رهبری تاکید فراوانی برای ایجاد امید در جامعه دارند و همگان باید برای ایجاد امید در جامعه کوشا باشند و احساس وظیفه کنند و از سخنان مقام معظم رهبری تبعیت کنند.
آیت الله سلیمانی با بیان اینکه امید نشانه ایمان و بزرگترین سرمایه در جامعه است، خاطر نشان کرد: رهبری معظم انقلاب امید را متکی بر قدرت داخلی قدرت میانی و وحدت ملی می‌دانند.
وی در ادامه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار تلاش دارند و یکی از این دستاورد‌ها اسلام ناب محمدی است چرا که پایه این اسلام ریختن خون صدها هزار شهید و جانباز است و خون  دل خوردن خانواده شهدا است.
امام جمعه زاهدان در تکمیل مطلب فوق اظهار کرد: این شجره طیبه امروزه میوه‌های بسیاری داده که یکی از آن میوه‌ها نیروهای بسیجی و مخلص است که برای حفظ این اسلام در تمام منطقه حضور دارند.
وی بیان کرد: دومین دستاورد آن شکست‌های پی درد پی عربستان سعودی در یمن و عراق و عمان است و این چیزی جز اینکه حضور پرقدرت ایران در منطقه نیست.
وی ادمه داد: دستاورد سوم خنثی شدن نقشه‌های شوم کشور ترکیه برای حمایت از داعش بود که باز هم با بی آبرویی در دنیا با شکست روبه روشدند.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: دستاورد چهارم این بود که کشور فلسطین با حمایت ایران، رژیم صهیونیستی را روز به روز خارو ذلیل می‌کند، کشور فلسطیل تشیع نیستند اما حمایت ایران از فلسطین نشان داده که ایران برای حفظ اسلام و عزت اسلام تلاش می‌کند.
آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: برای حفظ این دستاورد های انقلاب اسلامی باید متکی به رهنمود های رهبر انقلاب باشیم و با مشورت های ایشان  با امید  پیش برویم، امید بخشی رهبر انقلاب دلیل بر این نیست که نقص و ایراد در کار ما نیست و هیچ کمبودی وجود ندارد اما ترویج امیدبه ویژه در نسل جوان باید تلاش کرده و به تبعیت از رهبری معظم انقلاب با امید و نشاط به سمت اهداف انقلاب پیش برویم.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه