اخبار داغ

مدیر تشریفات جشنواره جهانی فیلم فجر:

هیچ مهمانی بدون تشریفات نمی‌ماند

هیچ مهمانی بدون تشریفات نمی‌ماند
مدیر تشریفات سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر درباره تعداد نفراتی که امسال در این بخش فعالیت دارند، خدمات دهی به مهمانان خارجی، برپایی تورهای فرهنگی و دیگر برنامه های این بخش توضیح داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، علیرضا امینی مدیر تشریفات سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با اشاره به استفاده مجدد از ظرفیت تیم داوطلبانی که پارسال وظیفه تشریفات را بر عهده داشتند، گفت: امسال به دلیل محدودیت های مالی که وجود داشت نیروی جدید نگرفتیم و از نیروی پارسال هم حدود ۳۰ درصد کم کردیم و تیم تشریفات به حدود ۷۲ نفر رسیده است. البته این کاهش نفرات به معنی کم شدن کارها نیست و با وجود ۳۰ درصد کاهش نیرو فشار بیشتری روی تیم تشریفات است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی دقیقی برای تک تک داوطلبان و شیفت ها و لوکیشن های حضور آنها شده است، بیان کرد: بخشی از این تیم در فرودگاه، بخشی در محل اسکان مهمانان خارجی و بخشی در کاخ جشنواره مستقر می شوند. در این بین افراد حاضر در کاخ نیز به چند بخش ترابری، بازار و محوطه تقسیم شده اند که البته تمامی این دوستان همواره در کنار مهمانان برای راهنمایی آنان خواهند بود و به صورت گردشی در محل های مختلف حضور خواهند داشت.

,

امینی تغییرات طراحی لباس تیم تشریفات را نسبت به سال گذشته اندک ارزیابی کرد و گفت: تنها تغییری که در لباس خانم ها ایجاد شده استفاده از مقنعه به جای شال و روسری است.

,

مدیر تشریفات سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با تاکید بر اینکه جشنواره به داوطلبان تعهد مادی ندارد، عنوان کرد: داوطلبان علاقه مند به حضور در تیم تشریفات با علم به این موضوع  به ما در روند جشنواره کمک خواهند کرد. حتی سه-چهار ماه جلوتر خودشان پیگیر بودند که جشنواره کی شروع می شود و با اشتیاق مراحل جشنواره را دنبال می کردند.

,

امینی آغاز کار بخش تشریفات جشنواره برای مهمانان را از فرودگاه عنوان کرد و افزود: مطلقا هیچ مهمانی بدون تشریفات از فرودگاه خارج نمی شود. همکارهای ما در فرودگاه شماره و ساعت پرواز را می دانند و با هتل نیز ارتباط  دارند و به محض اینکه مهمان به فرودگاه وارد می شود همکاران ما در هتل مطلع می شود و مهمان به محض ورود به هتل بدون معطلی اتاقش را تحویل خواهد گرفت. 

,

وی با اشاره به سه هتلی که مهمانان در آنها مستقر هستند، توضیح داد: مانند سال گذشته مهمانان در هتل های فردوسی، هویزه و پرشیا مستقر خواهند شد که فاصله دورترینشان با چارسو به عنوان کاخ جشنواره به صورت پیاده تنها ۱۰ دقیقه است. تورهایی نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است که اطلاعاتش را در سایت قرار داده ایم. این تورها به شکلی پیش بینی شده اند که لطمه ای به کارگاه ها نزنند و البته عمده این تورها هم به صورت پیاده و در محدوده منطقه ۱۲ تهران است که آثار تاریخی زیادی دارد. 

,

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه