اخبار داغ

درخطبه های نمازجمعه استان همدان مطرح شد؛

جای تاسف است که عربستان هزینه لشکر کشی به سوریه را عهده دار شده است

جای تاسف است که عربستان هزینه لشکر کشی به سوریه را عهده دار شده است
ائمه جمعه استان همدان درخطبه های نمازجمعه این هفته ، با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا برای حمله به سوریه دروغ‌پردازی می‌کند تا به خیال خود هفت سال شکست از جبهه مقاومت را جبران کند؛عنوان نمودند: جای تاسف است که در این بین عربستان به عنوان یک کشور مسلمان،هزینه لشکر کشی به سوریه را عهده دار شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،ائمه جمعه استان، درخطبه های نمازعبادی سیاسی جمعه این هفته ؛ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، ؛ضمن اشاره به تهدید های آمریکا به منظور حمله سوریه و با اشاره به اینکه همواره در آمریکا شاهد انواع بیکاری و اعتصابات هستیم،گفتند: در این بین فرانسه و انگلستان هم آتش‌بیار معرکه هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:

, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:, مشروح خطبه های نماز جمعه این هفته برخی شهرستان های استان:,

امام جمعه همدان:رژیم سفاک از شکست‌ها دستپاچه و مستاصل شده است

, امام جمعه همدان:رژیم سفاک از شکست‌ها دستپاچه و مستاصل شده است, امام جمعه همدان:رژیم سفاک از شکست‌ها دستپاچه و مستاصل شده است,

امام جمعه همدان: آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی  امام جمعه همدان ظهر امروز در خطبه‌های آیین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه همدان اظهار کرد:با اشاره به اینکه در طول دفاع مقدس اینها خودشان انواع سلاح شیمیایی را به صدام دادند و حالا مسائل شیمیایی را بهانه تهاجم به سوریه قرار داده‌اند، تأکید کرد: از آن سو رژیم صهیونیستی هم در راهپیمایی بازگشت به سرزمین؛ خون فلسطینیان را می‌ریزد.

,

 

,

 

,

وی با بیان اینکه در بمباران این رژیم خونخوار چند تن از عزیزان ما هم به شهادت رسیدند، افزود: اینها همه نشان می‌دهد این رژیم سفاک از شکست‌ها دستپاچه و مستاصل شده و مطمئنا شر آنها به خودشان بازمی‌گردد.

,

 

,

 

,

وی افزود:رئیس جمهور آمریکا برای حمله به سوریه دروغ‌پردازی می‌کند تا به خیال خود هفت سال شکست از جبهه مقاومت را جبران کند؛ در این بین فرانسه و انگلستان هم آتش‌بیار معرکه هستند.

,

 

,

 

,

محمدی همچنین خاطر نشان کرد:البته جای تاسف است که دولت یک کشور مسلمان هزینه لشگرکشی آنها را تقبل می‌کند.

,

 

,

آیت الله طه‌محمدی در ادامه سخنانش با تبریک عید مبعث گفت: پیامبران عموما در زمان تولد یا کودکی بعثت خود را گواهی می‌داده‌اند اما پیامبر اکرم (ص) در 40 سالگی مبعوث می شوند و دلایل این مسئله بر ما مکتوم است.

,

 

,

 

,

وی اضافه کرد: حضرت امام خمینی (ره) بیان کرده اند یک «باء» بسم الله الرحمن الرحیم قرآن با هزار حجاب صادر شده که نزول کامل معارف و اسرار آن را حتی کوه‌ها تاب نمی آوردند و شما ببینید وجود نازنین رسول خدا چه ظرفیتی داشته که قرآن را تحویل می‌گرفته است.

,

 

,

امام جمعه همدان افزود: وقتی ما احادیث و روایاتی از کرامات معصومان و ائمه اطهار(ع) بیان می‌کنیم کسانی انتقاد می کنند این چه سخنانی است که امام جمعه همدان گفته، حال آن که من پاسخ می‌دهم ما مطالعه نداریم و امام‌شناسی‌مان ضعیف است و به همین دلیل چنین مطالب پیرامون کرامات اولیاءالله و ائمه اطهار را عجیب می‌پنداریم.

,

 

,

وی در ادامه سخنانش گفت: خدا را شکر می کنیم راه ریلی به همدان رسید اما جانمایی ایستگاه همدان مناسب نیست، وقتی ایستگاه قطار نزدیک ترمینال بیاید باید از زیر زمین هدایت شود که معادل یک راه‌آهن تهران همدان هزینه دارد.

,

 

,

امام جمعه همدان با بیان اینکه خوشبختانه همدان شهر پاک است، گفت: راه آهن اگر از زیر زمین برود نه تنها مزیت شهر پاک بودن همدان را زیر سئوال می‌برد، بلکه صدها خانه را می‌لرزاند چنانکه راه‌آهن یکی از مزاحمت‌های شهر قم است.

,

 

,

امام جمعه اسدآباد:مسئولان شعار حمایت از تولید ایرانی را به فراموشی نسپارند

, امام جمعه اسدآباد:مسئولان شعار حمایت از تولید ایرانی را به فراموشی نسپارند, امام جمعه اسدآباد:مسئولان شعار حمایت از تولید ایرانی را به فراموشی نسپارند,

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه اسدآباد هم در خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان به درسهایی از قرآن اشاره و گفت: از بزرگترین گناهان گمان بد و سوء ظن به خداست و البته گمان خوب به خداوند انسان را بهشتی می کند.

,

 

,

وی با اشاره به مناسبت های هفته جاری، روز 27 رجب  را روز مبعث دانست و افزود: هدف از بعثت انبیا و پیامبر اسلام(ص) برای تربیت و به تکامل رساندن انسان است و یک روز تاریخی در اسلام به شمار می رود.

,

 

,

 امام جمعه اسدآباد اظهار کرد: عصاره همه کتابهای آسمانی قرآن و کامل ترین همه انبیا حضرت محمد(ص) است و باید به دستورات قرآن و پیامبر اکرم(ص) عمل کرد.

,

 

,

وی با تاکید بر توجه به شعار سال با عنوان حمایت از تولید ایرانی، تصریح کرد: نباید مسئولان، مردم و تولید کنندگان این شعار را به فراموشی بسپارند.

,

 

,

حسینی مجد بر تعصب خرید کالای داخلی تاکید و به اقتصاد کشورهای مختلف اشاره کرد و گفت: هم باید مسئولان نسبت حمایت تولید کنندگان توجه ویژه داشته و هم مردم نسبت به خرید کالای ایرانی اقدام کنند. انتهای پیام/ن

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه