اخبار داغ

تجمیعی نماز جمعه کهگیلویه وبویراحمد:

نگرانی مردم از بی ثباتی در قیمت دلار و آشفتگی بازار/آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از کشور/دوری از تعالیم انبیاء بعد از رنسانس

نگرانی مردم از بی ثباتی در قیمت دلار و آشفتگی بازار/آمادگی نیروهای مسلح برای دفاع از کشور/دوری از تعالیم انبیاء بعد از رنسانس
آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛  آیین نماز سیاسی عبادی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

امام جمعه موقت یاسوج: حمله شیمیایی در سوریه بدون شک توطئه اسرائیلی ها است

, امام جمعه موقت یاسوج: حمله شیمیایی در سوریه بدون شک توطئه اسرائیلی ها است,

 

,

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر امام جمعه موقت یاسوج در خطبه های عبادی سیاسی مرکز استان گفت: اصل مهمی که در بعثت پیامبران بوده است عدل  و  داد است . عدالت برای پیشرفت زندگی انسان ها مهم است. انسان های عادل محبوب جامعه بشری هستند که انبیا ما از جمله انهاست.هر جامعه ای که در آن عدالت نباشد ان جامعه بلا دیده است.

,

 

,

وی افزود: یکی از اصول دیگر تکمیل اخلاق اسلامی است.اخلاق اسلامی برای زندگی انسان دارای اهمیت است.

, .,

 

,

امام جمعه موقت یاسوج گفت: اصل دیگر این است که شاهد بر اعمال امتشان باشند.از جمله شهود حاضر بر اعمال انسان در روز قیامت انبیا هستند.

,

 

,

وی تاکیدکرد: یکی از اصول دیگر تذکردهنده و باداوری کردن نعمت های الهی است.

, .,

 

,

حسینی صدر اظهارکرد: اصل بعدی ازادی انسان مبتنی بر پایه های اسلامی و ارزش های دینی باشد.این چیزی که در جامعه جهانی از ان ازادی یاد می کنند اسارت است.انسان در ازادی است که می تواند نعمت های الهی را ببیند.

,

 

,

وی در ادامه تاکیدکرد: ۲۹ فروردین روز ارتش است،  با پیروزی انقلاب اسلامی ارتش مورد تهاجم بود بعضی از خطراتی که نطام را تهدید می کرد ارتش برای برطرف کردن ان اقدامات خوب و مهمی انجام دادند اما عده ای از داخل به دنبال تخریب ارتش بودند.

, .,

 

,

خطیب موقت جمعه این هفته گفت: در جنگ آن ها خطر را احساس کردند و امام خمینی به امرای ارتش دستور دادند که شما باید انسجام خود را حفظ کنید چرا که شما ارتش اسلام هستید.

, .,

 

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: در پایان همان پیام دستور دادند کسانی که خارج از ارتش هستند حق دخالت در ارتش را ندارند.

, .,

 

,

حسینی صدر گفت:برخی از ارتشی ها بودند که عرفای بزرگ برای انها حرمت قایل بودند مانند شهید صیادشیرازی.

, .,

 

,

وی اظهارکرد: در رابطه با شعار سال همه باید بدانند چرا شخصیت اول دنیای اسلام در نامگذاری سال اینگونه اقدام کردند.

, .,

کشورهای دنیا که ابرقدرت هستند از همین مدل تولید ملی استفاده کردند.در فرانسه بعداز جنگ جهانی دوم این کار را انجام دادند , در کره جنوبی هر کس از کالای خارجی استفاده می کرد با او برخورد می کردند.

, .,

 

,

خطیب این هفته نماز جمعه مرکز استان گفت: این کشورها برنامه ریزی هدفمند داشتند و همچنین مردمشان نیز از تولیدات خودشان حمایت می کردند .

,

 

,

حسینی صدر گفت: حمله موشکی که به سوریه شد هنوز هم بسیاری شک دارند که چه کسی این کار را انجام داده است . البته روس ها در همان ابتدا رژیم صهیونیستی را عامل این کار دانستند.

,

 

,

وی خاطر نشان کرد: این پایگاه بسیار مهم و سرنوشت ساز بود و همچنین مقر فرماندهی نیروهای مقاومت در این پایگاه بود.

, .,

 

,

امام جمعه موقت یاسوج گفت: امریکایی ها برای اینکه واکنش کشور سوریه و حامیانش را بسنجند و ببینند چه کاری می توانند انجام دهند.

, .,

 

,

و در پایان تاکیدکرد:  اقدامی که در انگلیس انجام شده است و ان یک روز ازار مسلمانان است.واین اقدامشان بسیار شنیع و نگران کننده بوده است.

,

 

,

 

,

**********

, **********,

 

,

 

,

امام جمعه شهرستان لنده: بی ثباتی در قیمت دلار باعث آشفتگی بازار و افزایش نگرانی مردم از ضعف مدیریتی مسئولان/مبعث پیامبر بزرگترین عید مسلمان جهان                     

, امام جمعه شهرستان لنده: بی ثباتی در قیمت دلار باعث آشفتگی بازار و افزایش نگرانی مردم از ضعف مدیریتی مسئولان/مبعث پیامبر بزرگترین عید مسلمان جهان                      ,

 

,

 

,

حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان لنده گفت: پیامبراکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) بهترین واسطه خیر برای امت های اسلامی هستند و بهترین الگو برای مدیریت جامعه هستند.

,

 

,

وی افزود: عید مبعث بزرگترین عید برای همه ملت های مسلمان جهان است که باید به بهترین سبک ممکن در شهر ها و روستاها برگزارشود.

,

 

,

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: پیامبر اکرم(ص) مبعوث شده است تا تعلیم و تربیت آحاد جامعه برای رهایی از ظلم و بی عدالتی شکل گیرد.

,

 

,

وی تاکیدکرد: در جامعه ای که قوانین الهی و رهبری دینی حاکم نباشد بدون شک این جامعه به سمت هرج و مرج کشانیده خواهد شد.

,

 

,

محمودی اصل اظهارکرد: انعطاف برخی کشورهای مسلمان منطقه در برابر قدرت های شیطانی به خصوص امریکا باعث شده است تا خون هزاران مسلمان در منطقه بی گناه ریخته شود و جالب است که در خصوص این همه جنایات یا سکوت کرده اند یا با آنها همکاری دارند.

,

 

,

وی در ادامه به 29 فرودین روز ارتش اشاره کرد وگفت: 29 فرودین روز ارتش جمهوری اسلامی است، ارتشی که در طول این سال ها از ابتدای انقلاب تا هشت سال دفاع مقدس و تا به امروز همواره در خط رهبری و خدمت به ملت بوده و هست.

,

 

,

خطیب جمعه لنده گفت: الحمدالله امروز تمام نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار و آمادگی خود با بروز رسانی تسلیحات نظامی خود آماده پاسخگویی به هر تهدیدی در کمترین زمان ممکن هستند.

,

 

,

محمودی اصل تاکیدکرد: در سایه اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی ما کشورهای منطقه نیز احساس امنیت می کنند و این را می توان در حرکت روبه جلوی محور مقاومت مشاهده کرد.

,

 

,

وی گفت: ولایت مداری و قرار گرفتن در خط امام و رهبری همراه و همگام با مردم بودن از مهمترین ویژگی های نیروهای مسلح ما است.

,

 

,

امام جمعه شهرستان لنده تاکیدکرد: تهدیدات گسترده رئیس جمهور امریکا و ادعای کذب حمله شیمیایی  در دوما سوریه بهانه برای افزاش تحریم های سوریه، روسیه و ایران شده است.

,

 

,

وی گفت: امریکا ترس به مخاطره افتادن امنیت اسرائیل را دارد ولی از طرف دیگر بهانه ای برای حضور در سوریه را تحکیم ترمی کند که قطعاً با پاسخ قاطع محور مقاومت در صورت تکرار این خطای راهبردی مواجه خواهدشد.

,

 

,

محمودی اصل با قدردانی از هدیه مقاوم معظم رهبری به مردم شهرستان لنده گفت: مفرش کردن مصلی نماز جمعه شهرستان لنده توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه صدر از بهترین هدیه های مقام معظم رهبری به مردم این شهرستان محروم است.

,

 

,

وی تاکیدکرد: از همه ادارات و نهادهای که بیشترین همکاری را در خصوص بهبود وضعیت نماز جمعه داشتند قدردانی می کنیم.

,

 

,

امام جمعه لنده گفت: قیمت دلار در چند هفته گذشته باعث موجی از نارضایتی مردم و آشفتگی بازار شده است که فرصتی برای کسب سودهای آلوده توسط عده ای فرصت طلب شده است.

,

 

,

وی گفت: بی ثباتی در قیمت دلار باعث تسریع در اوضاع آشفته بازار و سایر اجناس نیز شود که همین مسئله نیز باعث نارضایتی مردم شده است.

,

 

,

خطیب جمعه شهرستان لنده در پایان با اشاره به وضعیت و شرایط جوی و ورود توده های جدید باران زا به استان و شهرستان گفت: با ورود سامانه جدید بارشی به استان و شهرستان لازم است که مردم، گردشگران، کشاورزان و دامداران نسبت به مخاطرات موجود بیشتر دقت کنند و از سفر های غیر ضروری به کوه ها خودداری کنند.

,

 

,

وی در پایان از تلاش های خوب ستاد مدیریت بحران، جمعیت هلال احمر، راهداری، شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده در خصوص نجات جان چهار خانواده گرفتار در کوه سیاه قدردانی کرد.

,

 

,

*************

,

 

,

امام جمعه گچساران: مسئولین دقت کنند تا ارزش ها لگدمال نشوند/امیدواریم مسئولین دیگر ازاین اشتباهات نکنند

, امام جمعه گچساران: مسئولین دقت کنند تا ارزش ها لگدمال نشوند/امیدواریم مسئولین دیگر ازاین اشتباهات نکنند,

 

,

حجت السلام سید امین الله حجازی ؛امام جمعه گچساران ظهر امروز درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مبعث پیامبراکرم(ص) گفت: پیامبراکرم فرموده اند:"انسان زرنگ وعاقل کسی است که به فکر فردایش باشد ،محاسبه کند و رفتار و سکنات خودش را مراقبت کند تا خدای ناکرده از مسیر قرآن و اهل بیت علیهم السلام خارج نشود.

,

 

,

وی افزود:انسان عاقل باید ذخیره ای برای بعداز مرگش فراهم کند که این انسان، انسان عاقلی است نه اینکه کسی فقط مال جمع کند و به هر قیمتی سرمردم کلاه بگذارد و تنها فقط به فکر مال اندوزی و پست و منصب باشد.

,

 

,

امام جمعه گچساران اظهارکرد:با توجه به روزهای پایانی ماه رجب و در پیش بودن ماه شعبان مومنین و مومنات توبه و استغفار کنیم و خودسازی کنیم تا ان شاءالله برای فردایمان پس انداز و ذخیره ای داشته باشیم چرا که راه پرخطر و خطرناکی درپیش است.

,

 

,

حجازی درادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری دردیدار با جمعی ازکارگزاران نظام اسلامی تصریح کرد:رهبری فرمودند:"کلید حل مشکلات دعا،یاد خدا و اصلاح دل هاست" ،دعا کردن یعنی اینکه انسان از غیرخدا فاصله بگیرد و به سمت خدا برود و توبه کند.

,

 

,

وی درادامه گفت:رهبری بعد فرمودند:"تقوا و اجتناب از گناه ،خیانت و دنیا طلبی که عامل ایستادگی و برای مسئولان از اوجب واجبات است درگرو تقویت ارتباط با خداست،تلاش کنیم بیشتر با خدا ارتباط داشته باشیم تا عقبگرد نداشته باشیم.

,

 

,

 خطیب جمعه گچساران افزود:مقام معظم رهبری باز خطاب به مسئولین فرمودند:آیا آن احساسات و رفتارهای تحسین برانگیز دهه 60را به یاد دارید؟دهه 60که همه عاشقانه خدمت می کردند و تلاش و کوشش برای حل مشکلات و خدمت به مردم را بیاد دارید؟.

, .,

 

,

حجازی اظهارکرد:رهبری درادامه باز فرمودند:آیا بی اعتمادی به مال دنیا و اهتمام به خدمت را بیاد دارید یعنی برگردید به آن دوران یعنی ما داریم تا حدودی مسیر را اشتباه طی می کنیم که باید به آن دوران برگردیم دوران خدمت ،صفا ، صمیمیت و دوران محبت و تقوا و خودسازی.

,

 

,

وی تصریح کرد:اشکال کار این است که گاهی ارزش ها فراموش می شود و متاسفانه درکشور گاهی می بینیم که جای ارزش ها با ضدر ارطش ها عوض شده است که آقا اینجا فرمودندکه اشکال کاراینجاست که آن ارزش ها دارد مورد بی مهری و بی توجهی قرار می گیرد.

,

 

,

امام جمعه گچساران افزود:مقام معظم رهبری به مسئولین توصیه کردندکه مواظب باشید و بعد فرمودند"که ما همه مسئولین درجمهوری اسلامی احتیاج به تعمیر قلب خود داریم،" هیچ کس غیراز معصومین علیهم السلام نمی تواند بگوید که احتیاجی به پندو نصیحت ندارد .

,

 

,

حجازی تصریح کرد:حتی علمای بزرگ همچون مرحوم شیخ انصاری (ره) درروزهای چهارشنبه وقت درس را نصف می کردند بعد یکی از شاگردان را بالای منبر می فرستادم و می گفت ما را نصیحت بفرمایید که ما به اخلاق و خودسازی نیاز داریم.

,

 

,

خطیب جمعه گچساران گفت:رهبری فرمودند:" جمهوری اسلامی براساس اهداف و آرمان های مهمی همچون توحید و شریعت الهی و عدالت آزادی و استقلال بوجود آمده و با حکومت های متعارف در دنیا متفاوت است.

,

 

,

وی تصریح کرد:ما اجازه ای نداریم که بگوییم در غرب و شرق عالم اینچنین است و وظیفه نداریم از آنها تبعیت کنیم ،ما وظیفه داریم که از خدا، پیامبر(ص) وامام معصوم تبعیت کنیم،حکومت ما متفاوت با سایر حکومت هاست و لذا نمی توانیم آنچیزی که اروپا برای آن ارزش قائل است ارزش تلقی کنیم.

,

 

,

امام جمعه گچساران گفت:امیدوارم با این توصیه های واضح و روشن مقام معظم رهبری مشکلاتی که درداخل مملکت بوجود آمده حل بشود و مسئولین ما دیگر از این اشتباهات نکنند و ارزش ها لگدمال نشوند و ضد ارزشها را ارزش تلقی نکنند.

,

 

,

************

,

 

,

امام جمعه چرام: شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی هردو برادران شیطان هستند/دوری از تعالیم انبیاء بعد از رنسانس، مشکلات ارتباطی وعاطفی را در غرب دچار بحران کرده است

, امام جمعه چرام: شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی هردو برادران شیطان هستند/دوری از تعالیم انبیاء بعد از رنسانس، مشکلات ارتباطی وعاطفی را در غرب دچار بحران کرده است,

 

,

امام جمعه چرام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر چرام با بیان علت پیشرفت سریع اسلام بیان کرد:در مسیحیت هم گسترش سریع این دین  مشاهده میشود اما سرعت گسترش اسلام بی نظیر است. زیبایی قرآن و شورانگیزی وجاذبه آن بی شک عامل اول این سرعت است.

,

 

,

حجت اسلام سید نورالله افشار افزود: پس از عظمت و بزرگی کلام خالق، شخصیت و خلق وخوی پیامبر اسلام یکی دیگر از عوامل سرعت پیشرفت اسلام بود.

,

 

,

وی در ادامه خطبه اول عنوان کرد: اگر بردباری و صبوری و اخلاق نرم پیامبر اسلام نبود، مردم پراکنده میشدند و این مورد عاملی برای جذب مسلمین بود.

,

 

,

خطیب جمعه چرام گفت: پیامبر اسلام در اخلاق شخصی نرم و بردبار بودند اما در مسائل دینی و اسلامی قاطع برخورد می کردند.

,

 

,

امام جمعه چرام در خطبه دوم با اشاره به اینکه یکی از اهداف مبعث مبارزه با ظلم و طاغوت زمان پیامبر وهمه ی طاغوت های عصرهای بعد بود، گفت: پیامبر آمد تا راه های مقابله با طاغوت های زمان را در هر عصری متوجه ما کند و به ما اگاهی دهد که پیروزی با جریان حق است.

,

 

,

حجت الاسلام افشار افزود: امروز کسانی که درصدد تطهیر خیانت های آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند، هدف از بعثت رسول خدا را درک نکردند.

,

 

,

وی افزود: اسلام سنی آمریکایی با آموزه‌های نبوی فاصله دارد و هر چند نماز را زیبا تلاوت کنند و به عنوان خادم حرمین قرآن چاپ کنند، دین مبین اسلام علیه ظلم و استکبار است نه سازش با ظالمین.

,

 

,

امام جمعه چرام تصریح کرد: شیعه انگلیسی و اسلام آمریکایی که هر دو پیوند با استکبار دارند، برادران شیطان هستند.

,

 

,

وی یکی دیگر از اهداف بعثت را  تربیت انسان ها ذکر کردو گفت: انسان  عصاره ی همه مخلوقات است و با اصلاح انسان، همه امور عالم درست میشود اما اگر انسان فاسد شود، خطراتش از هر موجودی بدتر است.

,

 

,

حجت الاسلام افشار در ادامه اظهار کرد: تلاش همه انبیا از جمله رسول خدا(ص) تربیت انسان و حرکت بسوی صراط مستقیم وتعالیم نبی مکرم اسلام نجاتبخش انسان است.

,

 

,

خطیب جمعه چرام در ادامه خطبه دوم بیان کرد: تکیه بر دین زدایی و اصالت انسان و دوری از اندیشه خدامحوری و پیام انبیا الهی که بعد از رنسانس در غرب به وجود آمد، هیچ کمکی به حل مشکلات آنها نکرد و از طرفی آنها را از همدیگر دور کرده است.

,

 

,

وی افزود: نتیجه دوری از پیام انبیا یعنی تهذیب و تربیت انسان دو جنگ جهانی اول و دوم است که حدود نود میلیون انسان بیگناه در این جنگ ها کشته شدند .و حتی رسیدن به رفاه مادی زمانی است، که مهذب شویم ساخته شویم و به حقوق دیگران تعدی نکنیم.

,

 

,

**************

,

 

,

 امام جمعه سرفاریاب: بعثت پیامبر اسلام (ص) واقعه ای بزرگ در سرنوشت هدایت بشری بوده               

,  امام جمعه سرفاریاب: بعثت پیامبر اسلام (ص) واقعه ای بزرگ در سرنوشت هدایت بشری بوده               ,

 

,

حجه الاسلام سیدفرج الله پژمان خطیب جمعه سرفاریاب بادعوت همه نمازگزاران به تقوای الهی جایگاه حضرت ابراهیم (ع) در بین انبیاء گفت: ابراهیم (ع) دربین انبیاء منزلت خاصی رادارا می باشد و از او همانند پیامبر اسلام به عنوان نمونه و اسوه برای بشریت یادشده است.

,

 

,

امام جمعه سرفاریاب با تبریک عید مبعث  گفت : مبعث حضرت رسول (ص) عید بزرگی برای مسلمانان است زیرا در این روز بزرگ خداوند رسالت عظیم خویش را به بهترین بنده اش حضرت محمد(ص) سپرد.

,

 

,

سید فرج الله پژمان عنوان کرد: بعثت پیامبر اسلام (ص) واقعه ای بزرگ در سرنوشت هدایت بشری بوده و عظمت این امر سبب شد که خداوند متعال به عنوان مقدمه این امر بزرگ، تربیت و پرورش آن حضرت را به عهده داشته و ایشان را برای آینده دشواری که در پیش رو داشتند، آماده سازد .

,

 

,

خطیب  جمعه سرفاریاب به مشکلات گردش گری دربخش سرفاریاب اشاره  و بیان کرد: اگر شهرستان های دیگردرتابستان  گردشگر پذیر است منطقه سرفاریاب  این ایام زیباترین طبیعت را  دارد.

,

 

,

وی ضمن تقدیرازکسانی که درسیزده فرودین درتنگ پیرزال همکاری می کردند گفت : گواه طبیعت زیبای بخش سرفاریاب علی رغم یک طرفه بودن جاده ترافیک هشت ساعته بوده که مسئولین درقسمت گردش گری اصلابه این منطقه توجهی نداشتند.

,

 

,

وی گفت : میراث فرهنگی وگردشگری بیایند پاسخ گوی مردم باشند که  برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و گردشگران چه کاری انجام دادند؟ برای منطقه جماالدین که به ازای هردرخت بیش ازیک چادر برپابود چه اقدامی انجام دادند برای منطقه بکرنزل جوخانه چه کرده اید.

,

 

,

پژمان تاسف خورد: چطور می خواهید این بخش بااین طبیعت زیبا گردشگر بپذیردکه ازداشتن امکانات ابتدایی محروم هست این جای تاسف دارد چه کسی باید پاسخگو باشد؟

,

 

,

سیدفرج الله پژمان دربخش دیگری ازسخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار چرام گفت: حضور معاونت عمرانی استانداردو مدیران کل در بخش مایه امیدورای هست که این از تلاش های جناب اقای فرماندار هست که درجلسه ای هم که داشتند مصوباتی داشتند اما امیدواریم هرچند در بازدید از بخش به گردشگری سرفاریاب  بازدید داشتید اما خواهان پیگیری و رفع مشکلات گردشگری هستیم.

,

 

,

************

,


امام جمعه شهر لیکک: مشکل اراضی بهمئی به اولویت مسئولان استانی تبدیل شد/استاندار در صورت سفر به بهمئی دیدار مردمی داشته باشد

,
, امام جمعه شهر لیکک: مشکل اراضی بهمئی به اولویت مسئولان استانی تبدیل شد/استاندار در صورت سفر به بهمئی دیدار مردمی داشته باشد,



حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهر لیکک در این خطبه ها ابتدا با تبریک عید مبعث، گفت: مهم ترین هدف بعثت پیامبر اسلام اتمام مکارم اخلاق در جامعه بود.

,
,
,


افروغی در ادامه با تاکید بر لزوم قناعت و پرهیز از اسراف در جامعه، تصریح کرد:ریخت و پاش در جامعه اسلامی جایگاهی ندارد و همه مسلمانان در کنار شکرگزاری نعمت های الهی باید قناعت پیشه کنند.

,
,


امام جمعه شهر لیکک با تاکید بر لزوم توجه و احیای صفات اخلاقی ، افزود:مردم باید در جامعه اسلامی عفت، غیرت و سایر مکارم اخلاقی را حفظ و ترویج دهند.

,
,


وی در ادامه  با بیان یک داستان اخلاقی از زندگی مالک اشتر، گفت:حسادت و تکبر و سایر رذائل اخلاقی حتی ما را مقابل خدا قرار می دهد .

,
,


افروغی خاطرنشان کرد:در جامعه جهانی امروز مسلمانان باید یک خیز بزرگ برای احیای بعثت پیامبر اسلام بردارند و گرنه با خواندن تنها دعای فرج، ظهور حضرت امام زمان عج صورت نمی گیرد.

,
,


وی افزود:در جامعه جهانی امروز زنان به ابزاری برای شهوترانی تبدیل شدند که همین امر در جامعه زمان بعثت هم بود و همان زمان هم و از زن به عنوان برده و ابزار مورد استفاده قرار می گرفت.

,
,


امام جمعه شهر لیکک با اشاره به اوضاع کنونی منطقه، گفت:اگر پشتیبانی مالی عربستان سعودی از رژیم غاصب صهیونیستی و گروه های تکفیری نباشد، این دشمنان اصلی جهان اسلام در مدت کمتری نابود می شوند.

,
,


امام جمعه شهر لیکک در ادامه گفت:با روشی که چراغ خاموش مشکل زمین های بهمئ را حل می کنیم، با تلاش مسئولان شهرستان این مشکل به مسئله اول مسئولان استان تبدیل شده است.

,
,


وی با اشاره به سفر استاندار به شهرستان در هفته آینده ، گفت: دیدار مردمی به صورت عمومی با استاندار،  خواست عمومی مردم است.

,
,


وی در ادامه خاطر نشان کرد:از فضای مجازی در شهرستان به شخصه ناراضی هستم ؛نقدهای غیرمنصفانه در آن صورت می گیرد.

,
,

 

,

 

,

************

,

 

,

امام جمعه باشت:امروزه ایران قدرت اول منطقه است/ نیروهای مسلح ما همیشه آماده جانفشانی برای کشورمان هستند

, امام جمعه باشت:امروزه ایران قدرت اول منطقه است/ نیروهای مسلح ما همیشه آماده جانفشانی برای کشورمان هستند,


حجت السلام عبدالرحیم عبودی در خطبه های نماز جمعه عبادی سیاسی این هفته شهرستان باشت ضمن اشاره به ۲۹ فروردین ماه روز ارتش اشاره و این روز را به همه ارتشیان و نیروهای مسلح کشور تبریک گفته و افزود: در همه مواقع در مشکلات و سختی ها ارتش ما با عزت است و نام او در دنیا بلند اوازه است.ارتش و نیروهای مسلح ما در دفاع از کشور اماده جانفشانی هستند و در زمان جنگ و مواقع دیگر هم این موضوع را نشان داده اند.


امام جمعه باشت تصریح کرد: فرماندهان ما نیروهای ولایی هستند و در جهان سربلند هستند.هیچ کشوری جرات ندارد نگاه چپی به کشور ما داشته باشد.نیروهای مسلح ما حافظ کشور و حامیان کشورمان هستند.

,
,
,
,
,



حجت السلام عبودی به فیلم پایتخت اشاره و از کارگردان و بازیگران این سریال تشکر کرده و گفت: صحنه هایی از جنگ در این فیلم پخش شد که همه متوجه امنیت کشورمان شدند و قدر این نعمت را باید بدانیم،هر لحظه کشورهای خارجی در نا ارامی به سر میبرند و امنیتی ندارند.



خطیب جمعه باشت در ادامه به شرایط منطقه اشاره و افزود: در شرایط حساسی هستیم و اخرین قرارگاه تروریست ها که سوریه بود را داعش از دست داده است و در شرق کشور تروریست ها که تحت حمایت عربستان هستند از این منطقه وارد شدند.



وی افزود: کشور سوریه در حال جشن گرفتن برای پیروزی کشورشان هستند و هرجا که موفقیت پیش می اید دشمنان در پی تخریب و مشکل درست کردن هستند .می گویند کشور سوریه از سلاح های شیمیایی استفاده کرده است،اولا این کشور هیچ گونه سلاح شیمیایی ندارد و کارشناسان سازمان ملل همه سلاح های شیمایی این کشور را جمع کردند .


حجت الاسلام عبودی تصریح کرد: هم ایران و سوریه و هم روسیه و کشورهای متحدمان جلوی زورگویی های آمریکا و دشمن ایستاده اند .امریکا خود داعش را حمایت می کرد و جنگ را در منطقه شروع کرد.


وی افزود: ایران در کنار کوه های جولان پایگاه ایجاد کرده و امریکا از این موضوع میترسد.ایران سوریه را نجات داد و بدون هیچ مخفی کاری اعلام میکند که پایگاه و نیروهای آن در این کشور مستقر هستند .


خطیب جمعه باشت عنوان کرد: امریکا و کشورهای غربی اعلام کرند که ایران یک طناب دور گردن ما انداخته و در حال خفه کردن ماست ،ایران درحال نابودی ماست و صحبت مقام معظم رهبری که فرمودند اسرائیل تا ۲۵سال دیگر نابود خواهد شد در حال محقق شدن است .

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه