اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

استعدادها و ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در کشور وجود دارد/ لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت کشور

استعدادها و ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای در کشور وجود دارد/ لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت کشور
نماینده ولی فقیه در استان زنجان به لزوم استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای پیشرفت کشور تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; آیت‌الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به بعثت نبی مکرم اسلام(ص) این روز را به همه مسلمانان جهان تبریک گفت و اظهار کرد: باید شکرگزار این نعمت خداوند متعال باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , موج رسا;,

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل در خصوص بعثت پیامبر(ص) ابراز کرد: به فرموده امام خمینی(ره) بعثت پیامبر بزرگترین حادثه تاریخ بشریت است.

,

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری بعثت و برانگیختن پیامبر اعظم برای بشریت از همه نعمت‌های الهی در طول تاریخ بزرگتر است بنابراین می‌توان گفت که روز مبعث بزرگترین، برترین و پربرکت‌ترین روز است.

,

وی با اشاره به ۲۹ فروردین ماه گفت: ۲۹ فروردین ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز ارتش نامگذاری شده است، به یاد داریم که در ۱۹ فروردین ماه سال ۵۷ نخستین گروه از ارتش و نظامیان در مقابل تمام خطرات جان خود را به کف دست گرفتند و در آن شرایط خفگان رژه رفته و با امام راحل بیعت کردند.

,

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ارتشی‌ها گروه گروه به طرف انقلاب آمدند و حامی انقلاب شدند، خاطرنشان کرد: این موضوع برای دشمن بود، دشمنی که قصد داشت انقلاب را از بین برده و ایران را تجزیه کند.

,

وی با اشاره به نقشه دشمنان برای انحلال ارتش افزود: حضرت امام(ره) در مقابل این نقشه ایستاد و ۲۹ فروردین ماه را به عنوان روز ارتش نامگذاری کرد که مقام معظم رهبری نیز در این تصمیم نقش اساسی داشت.

,

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ارتش به اعتماد امام(ره) جواب خوبی داد، اظهار کرد: ارتش در مقابل ضد انقلاب و کودتاچیان سینه سپر کرد و در هشت سال دفاع مقدس نیز امتحان خوبی پس داد.

,

وی با شاره به پیام نوروزی مقام معظم رهبری یادآور شد: به فرموده رهبر معظم انقلاب مردم، مسئولان و جوانان باید توجه کنند که ما ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه‌ فراوانی در کشور داریم.

,

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: در کشور ما استعدادها و ظرفیت‌های بسیار گسترده‌ای وجود دارد که تاکنون از آنها استفاده نشده است که اگر از این ظرفیت‌ها استفاده شود وضعیت کشور به مراتب بهتر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه